Takip et
HAKAN SARIÇAYIR
HAKAN SARIÇAYIR
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Akıllı Tahtalar Ve Öğretim Uygulamaları/Smart Boards And Their Instructional Uses
T Adigüzel, N Gürbulak, H Sariçayir
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 2011
2802011
AKILLI TAHTALAR VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI
T ADIGÜZEL, N GÜRBULAK, ÖGDH SARIÇAYIR
255*
Determining Students’ Conceptual Understanding Level of Thermodynamics
H Sariçayir, S Ay, A Çömek, G Cansiz, M Üce
Journal of Education and Training Studies 6 (6), 69-79, 2016
612016
Kimya eğitiminde kimyasal tepkimelerde denge konusunun bilgisayar destekli ve laboratuar temelli öğretiminin öğrencilerin kimya başarılarına ve hatırlama düzeylerine ve …
H Sarıçayır
Unpublished Doctoral Dissertation, University of Marmara, Đstanbul, Turkey, 2007
532007
Üniversite 1. sınıf genel kimya dersinde asit-baz konusunun öğretiminde kavramsal değişim metinleri ve kavram haritalarının kullanılması
M Üce, H Sarıçayır
MÜ Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 16, 163-170, 2002
462002
Effectiveness of conceptual change-oriented teaching strategy to improve students' understanding of galvanic cells
AR Özkaya, M Üce, H Saricayir, M Sahin
J. Chem. Educ 83 (11), 1719, 2006
402006
Lise II kimya derslerinde kavram haritalarının başarıya etkisi
H Sarıçayır
Yüksek lisans tezi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2000
382000
Teaching Electrolysis of Water through Drama
H Saricayir
Journal of Baltic Science Education 9 (3), 179-186, 2010
352010
Dynamic equilibrium explained using the computer
H Sarıçayır, M Şahin, M Üce
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 2 (2), 130-137, 2006
282006
Study Design
H Sarıçayır, M Şahin
28*
Ortaöğretim Kimya Eğitiminde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Klasik ve Deneysel Yöntemlerin Başarıya ve Kimya Tutumuna Etkisinin Karşılaştırılması
M Üce, H Sarricayir, N Demirkaynak
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (18), 93-104, 2003
242003
Nature of science instruction to Turkish prospective chemistry teachers: The effect of explicit-reflective approach
O Ağlarcı, H Sarıçayır, M Şahin
Cogent Education 3 (1), 1213350, 2016
232016
Ortaöğretim 12. sınıf kimya dersi öğretim programının uygulanması ile ilgili kimya öğretmenlerinin görüşleri
M Üce, H Sarıçayır
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, 2013
132013
Effectiveness of the argumentation method: A meta-analysis
A Comek, H Saricayir, Y Edrogan
International Journal of Human Sciences 12 (2), 1881-1898, 2015
82015
In Situ Techniques for Monitoring Electrochromism: An Advanced Laboratory Experiment
H Sariçayir, M Uce, A Koca
Journal of Chemical Education 87 (2), 205-207, 2010
82010
Kavramsal Değişim Metinlerinin Madde ve Özellikleri Konusunun Öğretimindeki Başarıya Etkisi
ÜCE Musa, H SARIÇAYIR
Eğitim Bilimleri Dergisi 30 (30), 159-172, 2009
2*2009
ORTAÖĞRETİMDE KİMYASAL REAKSİYONLAR VE ENERJİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KLASİK VE DENEYSEL YÖNTEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
M Üce, H Sarıçayır, F Ulusoy
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009
12009
Ortaokul Fen Bilimleri 6.sınıf
K Atıf, T Cengiz, H Sarıçayır, T Özsevgeç
Milli Eğitim Yayınları, 2015
2015
The Effect of the Use of Conceptual Change Texts on the Success of Teaching Matter and Properties
ÜCE Musa, H SARIÇAYIR
Journal of Educational Sciences, 2013
2013
Ortaokul Fen Bilimleri 5. Sınıf.
DDC Sarıçayır, H., KILINÇ, D. D. A., ÇALIK, D. D. M., ÖZSEVGEÇ, D. D. T ...
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2013
2013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20