Akıllı Tahtalar Ve Öğretim Uygulamaları/Smart Boards And Their Instructional Uses T Adigüzel, N Gürbulak, H Sariçayir Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 2011 | 280 | 2011 |
AKILLI TAHTALAR VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI T ADIGÜZEL, N GÜRBULAK, ÖGDH SARIÇAYIR | 255* | |
Determining Students’ Conceptual Understanding Level of Thermodynamics H Sariçayir, S Ay, A Çömek, G Cansiz, M Üce Journal of Education and Training Studies 6 (6), 69-79, 2016 | 62 | 2016 |
Kimya eğitiminde kimyasal tepkimelerde denge konusunun bilgisayar destekli ve laboratuar temelli öğretiminin öğrencilerin kimya başarılarına ve hatırlama düzeylerine ve … H Sarıçayır Unpublished Doctoral Dissertation, University of Marmara, Đstanbul, Turkey, 2007 | 52 | 2007 |
Üniversite 1. sınıf genel kimya dersinde asit-baz konusunun öğretiminde kavramsal değişim metinleri ve kavram haritalarının kullanılması M Üce, H Sarıçayır MÜ Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 16, 163-170, 2002 | 46 | 2002 |
Effectiveness of conceptual change-oriented teaching strategy to improve students' understanding of galvanic cells AR Özkaya, M Üce, H Saricayir, M Sahin J. Chem. Educ 83 (11), 1719, 2006 | 38 | 2006 |
Lise II kimya derslerinde kavram haritalarının başarıya etkisi H Sarıçayır Yüksek lisans tezi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2000 | 38 | 2000 |
Teaching Electrolysis of Water through Drama H Saricayir Journal of Baltic Science Education 9 (3), 179-186, 2010 | 35 | 2010 |
Dynamic equilibrium explained using the computer H Sarıçayır, M Şahin, M Üce Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 2 (2), 130-137, 2006 | 28 | 2006 |
Study Design H Sarıçayır, M Şahin | 28* | |
Ortaöğretim Kimya Eğitiminde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Klasik ve Deneysel Yöntemlerin Başarıya ve Kimya Tutumuna Etkisinin Karşılaştırılması M Üce, H Sarricayir, N Demirkaynak M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (18), 93-104, 2003 | 23 | 2003 |
Nature of science instruction to Turkish prospective chemistry teachers: The effect of explicit-reflective approach O Ağlarcı, H Sarıçayır, M Şahin Cogent Education 3 (1), 1213350, 2016 | 22 | 2016 |
Ortaöğretim 12. sınıf kimya dersi öğretim programının uygulanması ile ilgili kimya öğretmenlerinin görüşleri M Üce, H Sarıçayır Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, 2013 | 13 | 2013 |
In Situ Techniques for Monitoring Electrochromism: An Advanced Laboratory Experiment H Sariçayir, M Uce, A Koca Journal of Chemical Education 87 (2), 205-207, 2010 | 9 | 2010 |
Effectiveness of the argumentation method: A meta-analysis A Comek, H Saricayir, Y Edrogan International Journal of Human Sciences 12 (2), 1881-1898, 2015 | 7 | 2015 |
Kavramsal Değişim Metinlerinin Madde ve Özellikleri Konusunun Öğretimindeki Başarıya Etkisi ÜCE Musa, H SARIÇAYIR Eğitim Bilimleri Dergisi 30 (30), 159-172, 2009 | 2* | 2009 |
ORTAÖĞRETİMDE KİMYASAL REAKSİYONLAR VE ENERJİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KLASİK VE DENEYSEL YÖNTEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI M Üce, H Sarıçayır, F Ulusoy Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009 | 1 | 2009 |
Ortaokul Fen Bilimleri 6.sınıf K Atıf, T Cengiz, H Sarıçayır, T Özsevgeç Milli Eğitim Yayınları, 2015 | | 2015 |
The Effect of the Use of Conceptual Change Texts on the Success of Teaching Matter and Properties ÜCE Musa, H SARIÇAYIR Journal of Educational Sciences, 2013 | | 2013 |
Ortaokul Fen Bilimleri 5. Sınıf. DDC Sarıçayır, H., KILINÇ, D. D. A., ÇALIK, D. D. M., ÖZSEVGEÇ, D. D. T ... Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2013 | | 2013 |