The Investigation of the Effects of Authentic Assessment Approach on Prospective Teachers' Problem-Solving Skills. I Kinay, B Bagceci International Education Studies 9 (8), 51-59, 2016 | 75 | 2016 |
Öğretim elemanlarının teknopedagojik eğitim yeterliliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Ö Şimşek, S Demir, B Bağçeci, İ Kinay Ege Eğitim Dergisi 14 (1), 1-23, 2013 | 63 | 2013 |
Öğretmenlerin problem çözme becerilerinin bazi değişkenlere göre incelenmesi B Bağçeci, İ Kinay Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (44), 335-347, 2013 | 60 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ (ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ) E Özkan, İ Kınay Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 4 (3), 1290-1301, 2015 | 59 | 2015 |
ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN KONUŞMA KAYGISI ÖLÇEĞİ (ÖAKKÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. İ KİNAY, E ÖZKAN Electronic Turkish Studies 9 (5), 2014 | 55 | 2014 |
8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik ve Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. B Oral, M İlhan, İ KINAY Pamukkale University Journal of Education, 2013 | 26 | 2013 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN (ÖTMTDYTÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI B Çetin, B Bağçeci, İ Kinay, Ö Şimşek The Journal of Academic Social Science Studies 6 (2), 697-713, 2013 | 22 | 2013 |
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması AGZ Elçiçek, AGİ Kinay, B Oral Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (1), 51-63, 2015 | 21 | 2015 |
Investigating Teacher Candidates' Beliefs about Standardized Testing. İ Kinay, T Ardiç Universal Journal of Educational Research 5 (12), 2286-2293, 2017 | 20 | 2017 |
AN EXAMINATION OF THE RELATION BETWEEN 8th GRADE STUDENTS'LEVEL OF ACADEMIC RISK TAKING AND THEIR POSITIVE AND NEGATIVE PERFECTIONISM TRAITS MÖ Sünkür, M İlhan, İ Kinay, M Kilinç Çukurova University. Faculty of Education Journal 42 (2), 1, 2013 | 19 | 2013 |
Investigation of Prospective Teachers' Beliefs towards Authentic Assessment. İ Kinay World Journal of Education 8 (1), 75-85, 2018 | 18 | 2018 |
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS İ Kinay, S Süer, ÖA Kumaş Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (77), 121-133, 2021 | 16 | 2021 |
Türkçe öğretmen adaylarinin benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi (Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi örneği) U Bingöl, İ Kinay Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (68), 1636-1647, 2018 | 16 | 2018 |
Otantik değerlendirme yaklaşımının öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ile öğrenmeye ve katılımcı değerlendirmeye yönelik inançlarına etkisinin incelenmesi İ Kinay Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 14 | 2015 |
Investigation of Primary Teachers' Curriculum Fidelity. S Süer, İ Kinay International Journal of Curriculum and Instructional Studies 12 (1), 191-214, 2022 | 13 | 2022 |
An investigation of teachers’ beliefs about learning E Bay, M Ilhan, Z Aydın, İ Kinay, C Yiğit, R Kahramanoğlu, S Kuzu, ... Croatian Journal of Education 16 (3), 55-90, 2014 | 13 | 2014 |
OTANTİK DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE VE KATILIMCI DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK İNANÇLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ İ Kinay, B Bağçeci Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16-32, 2017 | 12 | 2017 |
STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇ ÖLÇEĞİ'NİN (STYİÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI M İlhan, B Çetin, İ Kinay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (29), 161-189, 2015 | 12 | 2015 |
Investigation of Relationship between Prospective Teachers' Need for Cognition Level and Individual Innovativeness State. S SUER, I KINAY International Online Journal of Educational Sciences 11 (3), 2019 | 11 | 2019 |
Investigation of Relationship between Prospective Teachers' Learning Beliefs and State of Individual Innovativeness. I Kinay, S Suer Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (3), 604-617, 2020 | 10 | 2020 |