Takip et
İlhami Tuncer
İlhami Tuncer
Karamanoğlu Mehmetbey University, Faculty of Economics and Administrative Sciences
kmu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Service Quality, Perceived Value and Customer Satisfaction on Behavioral Intention in Restaurants: An Integrated Structural Model
I Tuncer, C Unusan, C Cobanoglu
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 22 (4), 447-475, 2021
2342021
The relationship between IT affordance, flow experience, trust, and social commerce intention: An exploration using the S-O-R paradigm
İ Tuncer
Technology in Society 65, 101567, 2021
1572021
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi Boyutları ve Ölçeklerinin İncelenmesi
İ Tuncer
International Journal of Academic Value Studies 3 (16), 321-329, 2017
422017
Hizmet Kalitesi, Kurumsal İmaj, Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kısmi En Küçük Kareler ile Yapısal Eşitlik Modeli
İ Tuncer,
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 7 (3), 1788-1805, 2019
112019
Do the importance of influencer- and customer-generated content on social media affect willingness to pay more for potential customers?
İ Tuncer, AS Kartal
Journal of Consumer Behaviour 23 (2), 1002–1013, 2024
102024
The Impact of ICT Use in Promotional Activities on Export Performance: An Empirical Investigation
M Arslandere, İ Tuncer, S Ada
BMIJ 8 (2), 2384 -2413, 2020
102020
Customer Experience in the Restaurant Industry: Use of Smart Technologies
I Tuncer
Handbook of Research on Smart Technology Applications in the Tourism …, 2020
92020
The Effects of Social Support, Trust and Social Presence on Social Commerce Intention: A Meta-Analysis
İ Tuncer
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 45, 440–453, 2021
82021
Algılanan hizmet kalitesi, algılanan değer, müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyet arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Yiyecek içecek işletmelerinde bir uygulama
İ Tuncer
Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
62017
Bilgi İletişim Teknolojileri (BİT) Kullanımı, Proaktif İhracat Pazarı Geliştirme Yetenekleri ve İhracat Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
D Köseoğlu, İ Tuncer
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Dergisi 6 (1), 32-52, 2022
42022
The Effects of Using Internet-Based Export Marketing Information Sources on Export Market Growth Capability
M Arslandere, S Ada, İ Tuncer
Journal of Business Research-Turk 12 (4), 3333-3349., 2020
42020
Key Determinants of Channel Switching Intention During the Covid-19 Pandemic: Evidence from an Emerging Market
İ Tuncer
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2021
32021
RFM Metriklerini Kullanarak Kümeleme Yöntemi ile Müşteri Bölümlendirme: Perakende Sektöründe Bir Uygulama
İ Tuncer, K Karaboğa
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi 56 (1), 411-425, 2021
32021
Sosyal Destek, Sosyal Ticaret Güveni ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
İ Tuncer
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 112-122, 2021
22021
Kırsal Kalkınmada Elektronik Ticaretin Rolü Üzerine Teorik Bir İnceleme
İ Tuncer, MA Gündüz
The Journal of Kesit Academy 3 (7), 364-373, 2017
2*2017
The Importance of Store Image in Retail Food Markets: An Analysis within the Framework of the S-O-R Paradigm
D Köseoğlu, İ Tuncer
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 18 (2), 615-636, 2023
12023
Oyun Bağımlılığı, Oyun Sadakati ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Dijital Oyunlar Üzerine Bir Araştırma
H Sağıncı, İ Tuncer
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 6 (2), 46-71, 2022
2022
Elektronik Ticaret Alışverişinde Tüketicilerin Algıladığı Riskin Ölçümlenmesi: Çok Boyutlu Bir Yaklaşım
İ Tuncer
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23), 96-111, 2021
2021
Dijital Bankacılıkta Müşteri Deneyiminin Artırılmasında Yapay Zekanın Kullanımı
İ Tuncer
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde Güncel Konular, 90-117, 2020
2020
Use of Big Data in Customer Personalization
İ Tuncer
4.Uluslararası GAP İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, 369, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20