Follow
Necati Çobanoğlu
Necati Çobanoğlu
Inonu Universty (Associate Professor)
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The Relationship between Shared Leadership, Employee Empowerment and Innovativeness in Primary Schools: A Structural Equation Modeling
N Cobanoglu
European Journal of Educational Research 10 (1), 327-339, 2021
84*2021
Öğretmen adaylarının okul müdürüne ilişkin meteforik algıları/Metephoric perceptions of teacher candidates for school managers
N Çobanoğlu, S Gökalp
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (31), 279-295, 2015
642015
Investigation of Shared Leadership and Organizational Commitment in Primary and Secondary Schools: Malatya Case.
N Cobanoglu
International Journal of Educational Methodology 6 (3), 613-629, 2020
382020
The Relationship between the Transformational Leadership, the Cultural Intelligence of Teachers and the Skills of Principals' Diversity Management.
N Cobanoglu
European Journal of Educational Management 4 (1), 35-49, 2021
252021
Öğretmenlerin ruhsal zekâsı ve örgütsel bağlılıkları: İş memnuniyetinin aracılık rolü
AC Savaş, N Çobanoğlu
Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (2), 496-511, 2016
212016
İlkokullarda entelektüel sermayenin ölçülmesi ve bazı değişkenler açısından incelenmesi
M Karakuş, N Çobanoğlu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (4), 2013
212013
A Study on Shared Leadership and Positive Psychological Capitals of Teachers at Primary and Secondary Schools
FB Necati ÇOBANOĞLU
Universal Journal of Educational Research 7 (5), 1265-1274, 2019
19*2019
Transformational leadership job satisfaction’s relationship with innovativeness in elementary schools
N Çobanoğlu
Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 696-714, 2021
92021
Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği ile Öğretmenlerin Örgütsel Özdeşleşme ve Yöneticiye Sadakat İlişkisinin İncelenmesi
N ÇOBANOĞLU
Journal of History School, 2775, 2021
92021
Metaphoric perceptions of teacher candidates for school managers
N Çobanoğlu, S Gökalp
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 12 (31), 279-295, 2015
92015
İlk ve ortaokullardaki paylaşılan liderlik ile pozitif psikolojik sermayenin bazı değişkenler açısından incelenmesi ve aralarındaki ilişkisi
N Çobanoğlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
82019
Relation among managers, teachers and schools at state schools in Turkey: Shared leadership, job satisfaction, organizational trust
N Çobanoğlu
European Journal of Education Studies 7 (7), 2020
72020
Crisis management, agile leadership, and organizational culture in primary schools
N Çobanoğlu, S Demir
International Journal of Education and Literacy Studies 10 (2), 92-101, 2022
62022
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK İLE YAŞAM DOYUMU İLİŞKİSİ: İŞLE BÜTÜNLEŞMENİN ARACI ROLÜ
S Demir, N Çobanoğlu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 21 (82), 546-558, 2022
52022
Okul Müdürlerinin Değişim Eğilimleri ile Kişisel İnisiyatif Alma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
N Çobanoğlu, S Demir
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (2), 244-254, 2021
52021
Paylaşılan liderlik ve pozitif psikolojik sermaye
N Çobanoğlu
Akademisyen Kitabevi, 2020
52020
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL KİMLİK ALGISI VE ÖĞRETMEN MUTLULUĞU İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
N Çobanoğlu
EKEV Akademi Dergisi, 413-432, 2021
42021
The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In High Schools (Sample of Mersin Province)
O Kaya, N Çobanoğlu, K Kaya, E Özdem, A Angay, F Akgün, İ Eser, ...
Scholars Journal of Economics, Business and Management 2 (9), 944-948, 2015
42015
The Effects of Pupil Control Ideology of Teachers on their Conflict Management Strategies
N Cobanoglu, O Kaya, A Angay
International Journal of Educational Methodology 1 (1), 35-41, 2015
42015
Teacher misbehaviors at elementary schools in Turkey: their causes, consequences, and suggestions
M Karakus, A Ersozlu, N Cobanoglu
International Journal of Educational Reform 25 (1), 79-98, 2016
32016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20