Takip et
Serdar Pirtini, Ph. D.
Serdar Pirtini, Ph. D.
Marmara University Faculty of Business Administration, Professor of Marketing
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
E Cengiz, AE Gegez, M Arslan, S Pirtini, M Tığlı
İstanbul: Beta Yayınları, 2007
1122007
COVID-19 sürecinde ve post-pandemi döneminde yaşam tarzı açısından tüketici davranışlarının değişen eğilimi üzerine kavramsal bir çalışma
KI Çakıroğlu, S Pirtini, Ö Çengel
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020
772020
SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARININ GENÇ TÜKETİCİLERİN MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
M Tığlı, S Pirtini, C Çelik
Öneri Dergisi 7 (27), 83-93, 2007
712007
The perceived country of origin images in Turkey
M Tigli, S Pirtini, YC Erdem
International Business & Economics Research Journal (IBER) 9 (8), 2010
552010
TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ç Ünüsan, S Pirtini, OF Bilge
Öneri Dergisi 6 (22), 45-57, 2004
452004
İhracat uygulamaları: pazarlama yönlü bir yaklaşım
S Pirtini, M Melemen
Türkmen Kitabevi, 2017
43*2017
Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper/Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama
M Tığlı, S Pirtini
Anadolu Üniversitesi, 2003
372003
Pazarlama yönetimi açısından entelektüel sermaye
S Pirtini
Türkmen Kitabevi, 2021
27*2021
SEMBOLİK TÜKETİM DAVRANIŞI ve SEMBOLİK TÜKETİM ÜRÜNÜ OLARAK TEK TAŞ YÜZÜK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA-SYMBOLIC CONSUMPTION BEHAVIOUR AND A RESEARCH ON SOLITAIRE AS A SYMBOLIC …
S Eyice, S İLBASMIŞ, S Pirtini
Öneri Dergisi 11 (42), 89-103, 2014
272014
Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi
M Arslan, S Pirtini
Pazarlama Dünyası 14 (6), 36-41, 2000
262000
SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ VE KURUM İTİBARI İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR MODEL UYGULAMASI
A YENİCE, S Pirtini, G Ataman
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (3), 1-20, 2018
242018
Markaya yönelik iletişim ve marka değeri açısından tüketici tercihlerini etkileyen faktörlerin havayolu müşterileri üzerinde incelenmesi
S Pirtini, Ö Atalık, G Aygün
242006
Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
S Pirtini, M Tığlı
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (1), 297-308, 2004
172004
COVID-19 SÜRECİNDE İŞLETMELERDE KURUMSAL YÖNETİM VE SOSYAL SORUMLULUK STRATEJİLERİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI ÜZERİNE PAZARLAMA YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM
Ö ÇENGEL, S PİRTİNİ, I ÇAKIROĞLU
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi 4 (7), 1-21, 2020
162020
Lojistik Sektöründe Endüstri 4.0 Uygulamalarının Operasyonel Verimliliğe Etkisi
G Alkış, S Pirtini, AV Ertemel
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 371-395, 2020
162020
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M TÜRKMEN, S PİRTİNİ, A BAYRAKTAR, İ BİLGEN
Öneri Dergisi 12 (45), 375-392, 2016
162016
Pazarlamada yeni eğilimler açısından vizyon yönetimi ve müşteri ilişkilerinde rekabet avantajı yaratma
S Pirtini
Marmara Üniversitesi İİ BF Dergisi 26 (1), 225-238, 2009
162009
Pazarlamada müşteri odaklılık ve balanced scorecard
S Pirtini
Beta, 2020
13*2020
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ihracat performansı üzerindeki etkisi: Sektörler arası karşılaştırma
M Sağlam, S Pirtini
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
112019
SEÇİM KAMPANYALARINDA SİYASAL PAZARLAMA YAKLAŞIMI AÇISINDAN İLİŞKİ PAZARLAMASI BOYUTU VE BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
S PİRTİNİ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2003
11*2003
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20