Follow
Serdar Pirtini, Ph. D.
Serdar Pirtini, Ph. D.
Marmara University Faculty of Business Administration, Professor of Marketing
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
E Cengiz, AE Gegez, M Arslan, S Pirtini, M Tığlı
İstanbul: Beta Yayınları, 2007
1122007
COVID-19 sürecinde ve post-pandemi döneminde yaşam tarzı açısından tüketici davranışlarının değişen eğilimi üzerine kavramsal bir çalışma
KI Çakıroğlu, S Pirtini, Ö Çengel
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020
772020
SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARININ GENÇ TÜKETİCİLERİN MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
M Tığlı, S Pirtini, C Çelik
Öneri Dergisi 7 (27), 83-93, 2007
712007
The perceived country of origin images in Turkey
M Tigli, S Pirtini, YC Erdem
International Business & Economics Research Journal (IBER) 9 (8), 2010
552010
TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI AÇISINDAN MARKA, MAĞAZA VE FRANCHISING SİSTEMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ç Ünüsan, S Pirtini, OF Bilge
Öneri Dergisi 6 (22), 45-57, 2004
452004
İhracat uygulamaları: pazarlama yönlü bir yaklaşım
S Pirtini, M Melemen
Türkmen Kitabevi, 2017
43*2017
Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper/Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama
M Tığlı, S Pirtini
Anadolu Üniversitesi, 2003
382003
Pazarlama yönetimi açısından entelektüel sermaye
S Pirtini
Türkmen Kitabevi, 2021
27*2021
SEMBOLİK TÜKETİM DAVRANIŞI ve SEMBOLİK TÜKETİM ÜRÜNÜ OLARAK TEK TAŞ YÜZÜK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA-SYMBOLIC CONSUMPTION BEHAVIOUR AND A RESEARCH ON SOLITAIRE AS A SYMBOLIC …
S Eyice, S İLBASMIŞ, S Pirtini
Öneri Dergisi 11 (42), 89-103, 2014
272014
Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi
M Arslan, S Pirtini
Pazarlama Dünyası 14 (6), 36-41, 2000
262000
SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ VE KURUM İTİBARI İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR MODEL UYGULAMASI
A YENİCE, S Pirtini, G Ataman
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (3), 1-20, 2018
242018
Markaya yönelik iletişim ve marka değeri açısından tüketici tercihlerini etkileyen faktörlerin havayolu müşterileri üzerinde incelenmesi
S Pirtini, Ö Atalık, G Aygün
242006
Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
S Pirtini, M Tığlı
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (1), 297-308, 2004
172004
COVID-19 SÜRECİNDE İŞLETMELERDE KURUMSAL YÖNETİM VE SOSYAL SORUMLULUK STRATEJİLERİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI ÜZERİNE PAZARLAMA YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM
Ö ÇENGEL, S PİRTİNİ, I ÇAKIROĞLU
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi 4 (7), 1-21, 2020
162020
Lojistik Sektöründe Endüstri 4.0 Uygulamalarının Operasyonel Verimliliğe Etkisi
G Alkış, S Pirtini, AV Ertemel
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 371-395, 2020
162020
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M TÜRKMEN, S PİRTİNİ, A BAYRAKTAR, İ BİLGEN
Öneri Dergisi 12 (45), 375-392, 2016
162016
Pazarlamada yeni eğilimler açısından vizyon yönetimi ve müşteri ilişkilerinde rekabet avantajı yaratma
S Pirtini
Marmara Üniversitesi İİ BF Dergisi 26 (1), 225-238, 2009
162009
Pazarlamada müşteri odaklılık ve balanced scorecard
S Pirtini
Beta, 2020
13*2020
PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN NÖROPAZARLAMA VE ALGI YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
P ALYAR, S PİRTİNİ, N YÜCEL
Öneri Dergisi 16 (55), 311-341, 2021
112021
Uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ihracat performansı üzerindeki etkisi: Sektörler arası karşılaştırma
M Sağlam, S Pirtini
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
112019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20