Follow
GÖKHAN KUMLU
GÖKHAN KUMLU
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Alternatif kavramlara sahip fen ve teknoloji öğretmen adaylarında fen metinlerini okurlarken aktif hale gelen bilişsel ve üstbilişsel stratejiler
G Kumlu
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2012
192012
Üniversite öğrencileri için fen metinlerini okumaya yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
G Yurttaş Kumlu, G Kumlu, N Yürük
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi 25 (1), 2017
42017
Development of An Attitude Scale Towards Reading Scientific Texts For University Students: Validty and Reliability Study
GD Kumlu, G Kumlu, N Yürük
Kastamonu Education Journal 25 (1), 203-220, 2017
42017
Onkolojik Palyatif Bakım Servisi’nde Yatan Hastaların Bakımını Üstlenen Bireylerin Algılanan Stres Düzeyleri ve Strese Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Kesitsel Bir Çalışma
A Ayraler, S Akturan, G Kumlu
Konuralp Medical Journal 12 (2), 227-235, 2020
32020
Science and technology teachers’ views about considering students’ intelligence types in project and performance tasks
G Kumlu, GD Yurttas
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1742-1746, 2012
22012
Perceived stress levels and influencing factors of stress in family caregivers: a cross-sectional study
S Akturan, C TUZ YILMAZ, N YILDIZ ÇİLTAŞ, G Kumlu
The Anatolian Journal of Family Medicine 4 (2), 2021
12021
Test ve Alt Testlerde Eşitlemenin Farklı Koşullar Açısından İncelenmesi
G Kumlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
12019
Mobile Learning Perceptions of Preservice Teachers
T Karademir, M Cicek, G Yurttas, G Kumlu
EDULEARN12 Proceedings, 1271-1280, 2012
12012
The Well-being of undergraduate medical students in COVID-19 pandemic; mixed method design
B Delibalta, G Kumlu, İ Sümbüloğlu, S Akturan
The Journal of Turkish Family Physician 14 (3), 164-178, 2023
2023
COVID-19 pandemisinde tıp fakültesi öğrencilerinin iyilik hali; karma yöntem tasarımı
S Akturan, İ Sümbüloğlu, B Delibalta, G Kumlu
e-ISSN: 2148-550X Cilt 14 (3), 164-174, 2023
2023
Determination of Perceived Stress Levels of Caregivers and Factors Affecting Their Stress in Oncologic Palliative Care Unit: A Cross-sectional Study
A Ayraler, S AKTURAN, G Kumlu
KONURALP TIP DERGISI 12 (2), 2020
2020
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN FEN METİNLERİNİ OKUMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
GD Yurttaş, G Kumlu, N Yürük
Kastamonu Education Journal 25 (1), 2017
2017
Cognitive And Metacognitive Strategies Used By Pre Service Science Teachers When Reading Science Texts And The Change In Their Conceptions
G KUMLU, N YÜRÜK
8 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Yazılı Sınav Puanlarının TEOG Sınav Puanlarına Göre İncelenmesi
B YILDIZTEKİN, G KUMLU, S YAVUZ, L YAKAR
Using cognitive and metacognitive strategies when science and technology pre service teachers read the expository text related to photosynthesis and respiration
G KUMLU, N YÜRÜK
FEN BİLİMLERİ LABORATUAR BAŞARI TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
G KUMLU, G YURTTAŞ KUMLU
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının fotosentez ve solunum konusunda sahip oldukları alternatif kavramlar
G KUMLU, N YÜRÜK, G YURTTAŞ KUMLU
Investigating Attitudes of Pre Service Science Teachers towards Reading Scientific Text Considering Various Variables
G YURTTAŞ KUMLU, G KUMLU, N YÜRÜK
Quantitative and qualitative assessment of metacognitive strategies used by preservice science teachers when reading a science text
G YURTTAŞ KUMLU, G KUMLU, E EZBERCİ, N YÜRÜK
PISA FEN MADDELERİNİN FeTeMM EĞİTİMİNİN ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
G YURTTAŞ KUMLU, G KUMLU, N DOĞAN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20