Reklamcılık Sektöründe Irkçılık ve Irkçılık Kavramının Göstergebilimsel Yansımaları Bağlamında Benetton Reklamları MÖ Özkantar Zirve Üniversitesi Sanat Ve İletişim Dergisi [Zirv-E] 1 (2), 2016 | 7 | 2016 |
Eril Bakışın Gölgesinde David Lynch Sineması ve Kadın: Göstergebilimsel ve Psikanalitik Bir Yaklaşım MÖ ÖZKANTAR Efe Akademi, 2022 | 5 | 2022 |
Türk Reklamlarında Mitolojik Esintiler:Vestel ve Casper Reklamlarının Yunan Mitolojisi Bağlamında Göstergebilimsel Analizi MÖ Özkantar Global Media Journal Turkish Edition 9 (18), 228-255, 2019 | 4 | 2019 |
Türk televizyonlarında yayınlanan gelin kayınvalide programları: Hegemonik erkeklik bağlamında bir inceleme MÖ ÖZKANTAR Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi 4 (7), 16-35, 2019 | 4 | 2019 |
Türk ve Amerikan Sinemalarında Milliyetçi Söylem ve İdeolojinin Karşılaştırmalı Analizi: Kara Murat ve Rambo Filmlerine Dair Bir İnceleme MÖ ÖZKANTAR Anadolu 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2021 | 2 | 2021 |
İletişimin Ekonomi Politiği Bağlamında Metropia Filmine Dair Bir İnceleme MÖ Özkantar 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMMUNICATION IN NEW WORLD(1. ULUSLARARASI …, 2020 | 2 | 2020 |
Meta Fetişizmi Bağlamında Türk Televizyonlarında Otomobil Reklamları ve Tüketim Toplumu MÖ ÖZKANTAR Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi 1 (1), 17-35, 2019 | 2* | 2019 |
Değişen Erkek Kimliğinin Bedensel İzdüşümleri: Diesel Reklamları ve Başkalaştırılmış Erkeklik (Kitap Bölümü) MÖ ÖZKANTAR Medya ve Beden, 208-223, 2018 | 2 | 2018 |
Çağan Irmak Sinemasında Türk Erkek Kimliğinin Temsili MÖ Özkantar Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 2019 | 1 | 2019 |
Dijitalde Film Noir’in İzini Sürmek: “Bozkır” ve “Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikâyesi” Dizilerinde Kara Film MÖ ÖZKANTAR Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 23 (90), 709-728, 2024 | | 2024 |
From misogyny to misandry: The phenomenon of gender-based hatred in cinema MÖ Özkantar Turkish Online Journal of Design Art and Communication 14 (2), 398-412, 2024 | | 2024 |
Bereavement And Melancholy in Cinema: A Comparative Review Between Turkish and American Cinemas MÖ Özkantar Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (2), 437-450, 2024 | | 2024 |
The Love Witch (2016) ve Medusa (2020) Filmlerinin Yunan Mitolojisi, Kadınlık ve Hollywood Bağlamında Feminist Analizi MÖ Özkantar, S Karadağ İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Tartışmalar XVIII, 93-118, 2024 | | 2024 |
Yeşilçam ve Hollywood Klişeleri Çerçevesinde Arabesk (1988) ve Amerikalı (1993) Filmlerine Dair Betimsel Bir Analiz MÖ Özkantar, P Çınar Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 135-158, 2024 | | 2024 |
Irkçılık ve Hollywood Sineması Çerçevesinde Rüzgâr Gibi Geçti (1939), Çöl Aslanı (1956), Sonun Başlangıcı (1993) ve Suikastçı (2017) Filmlerine Dair Eleştirel Bir İnceleme MÖ Özkantar Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi 6 (12), 314-334, 2023 | | 2023 |
Erkeklik Çalışmaları Çerçevesinde Türk Sinemasında Jön Kimliğinin Dönüşümü Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz MÖ Özkantar Sinema Alanında Güncel Tartışmalar, 46-71, 2023 | | 2023 |
Searching for Traces of Feminine Agency in Catherine Breillat’s Cinema in The Framework of The New French Extremity: An Analysis of A Real Young Girl (1999) and Fat Girl (2001) MÖ Özkantar 6. Uluslararası Sinema ve Felsefe Sempozyumu-Ankara-Türkiye, 2023 | | 2023 |
Unchanging Gender Roles in Changing Digital Media Age: An Analysis of the Netflix Series “Lucifer” in terms of Femme Fatale MÖ Özkantar Mediterranean Journal of Gender and Women’s Studies (Akdeniz Kadın …, 2023 | | 2023 |
Like the Original? An Analysis of Slasher Films in Turkish Cinema MÖ Özkantar 5. The East&West Congress, 2023 | | 2023 |
Türk Sinemasında Jön Kimliğinin Dönüşümü Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz MÖ Özkantar 2. Uluslararası Film Araştırmaları Sempozyumu, 2023 | | 2023 |