Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013 B ULUTAŞ, Ü Sinem, O Nurcan, A ÇELİK, H AKKUŞ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015 | 26 | 2015 |
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017 | 24 | 2017 |
Alternatif Değerlendirme Teknikleri İle Geleneksel Değerlendirme Tekniklerinin Öğrenci Başarısını Ölçme Açısından Karşılaştırılması N TURAN-OLUK, G EKMEKCİ Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES 4 (2), 172-199, 2017 | 23* | 2017 |
The effect of concept maps, as an individual learning tool, on the success of learning the concepts related to gravimetric analysis N Turan-Oluk, G Ekmekci Chemistry Education Research and Practice 19 (3), 819-833, 2018 | 21 | 2018 |
Alternatif değerlendirme tekniklerinden kavram haritası ve dallanmış ağaç ile klasik değerlendirme tekniklerinin öğrenci başarısı açısından karşılaştırılması N Turan Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2010 | 16 | 2010 |
Kimya Eğitiminde Farklı Kavram Haritası Oluşturma Yöntemlerinin Karşılaştırılması N Turan Oluk Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 15 | 2016 |
Image yourself as a chemistry teacher S Uner, H Akkus, N Turan Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 417-421, 2012 | 14 | 2012 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi. A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017 | 13 | 2017 |
A different approach to preparing novakian concept maps: The indexing method NT Oluk, G Ekmekci Educational Sciences: Theory & Practice 16 (6), 2016 | 10 | 2016 |
Preservice chemistry teachers’ opinions about drawing concept maps N Turan, G Ekmekci Procedia Social and Behavioral Sciences 15, 681-684, 2011 | 6 | 2011 |
Farklı kavram haritası oluşturma yöntemlerinin karşılaştırılması: Kimya öğretmen adayı görüşleri NT OLUK, G EKMEKÇİ Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (3), 1163-1177, 2019 | 5 | 2019 |
Kavram haritası yöntemine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması N TURAN OLUK, A KAN, G EKMEKCİ Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2016 | 4 | 2016 |
Development and Use of Flowcharts for Identifying Types of Isomers and Naming Coordination Compounds SN Yeşiloǧlu, N Turan-Oluk, Y Tufan Journal of Chemical Education, 2021 | 3 | 2021 |
Pre-service chemistry teachers’ knowledge of the coordination number and the oxidation number in coordination compounds N Turan-Oluk Chemistry Education Research and Practice 24 (1), 234-244, 2023 | 2 | 2023 |
The Purposes and Justifications for Preferences of Web 2.0 Tools Used by Pre-Service Chemistry Teachers in Their Teaching Practices in Distance Education Environment. S Gencer, N Turan-Oluk, H Kadayifçi, A Yalçin Çelik Shanlax International Journal of Education 11, 61-75, 2023 | 1 | 2023 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Çözeltiler ve Çözünme Konularındaki Kavram Yanılgılarının Kavram Haritaları ile Belirlenmesi. LÖ BULUT, N TURAN OLUK, G EKMEKÇİ Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 41 (3), 2021 | 1 | 2021 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Bakış Açılarındaki Değişimin İncelenmesi N TURAN-OLUK, F EKİCİ, S GENÇER, H AKKUŞ Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1698-1728, 2019 | 1 | 2019 |
Kavram Haritası Yöntemine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması O Nurcan, KAN Adnan, G EKMEKCİ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 95-110, 2016 | 1 | 2016 |
Pre-service chemistry teachers’ knowledge of the coordination number and the oxidation number in coordination compounds N Turan-Oluk Chemistry Education Research and Practice 24 (1), 234-244, 2023 | | 2023 |
Chemistry Teachers’ Self-Efficacy Perception Scale for Teaching in Chemistry Laboratories N Turan-Oluk, A Baran, G Ekmekci Journal of Chemical Education 99 (9), 3114-3123, 2022 | | 2022 |