Predictors for student success in an online course E Yukselturk, S Bulut Journal of Educational Technology & Society 10 (2), 71-83, 2007 | 869 | 2007 |
Gender differences in self-regulated online learning environment E Yukselturk, S Bulut Journal of Educational Technology & Society 12 (3), 12-22, 2009 | 522 | 2009 |
Elementary school curriculum reform in Turkey. Y Koc, M Isiksal, S Bulut International Education Journal 8 (1), 30-39, 2007 | 162 | 2007 |
Temel matematik kavramlarının künyesi Z ARGÜN, A ARIKAN, S Bulut, S HALICIOĞLU Gazi kitapevi, 2014 | 148 | 2014 |
Öğretmenlerin matematiğin doğası ve öğretimi ile ilgili inançlarının matematik eğitimindeki önemi SC Baydar, S Bulut Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (23), 2002 | 148 | 2002 |
İlköğretim programlarında yeni yaklaşımlar (Matematik 1-5. sınıf) S Bulut Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi 5 (54-55), 2004 | 87 | 2004 |
On birinci sınıf öğrencilerinin ve matematik öğrettmen adaylarının uzaysal yeteneklerinin incelenmesi S Bulut, S Köroğlu Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (18), 2000 | 65 | 2000 |
The effects of different teaching methods and gender on probability achievement and attitudes toward probability S Bulut Middle East Technical University, 1994 | 62 | 1994 |
Bazı oalsılık kavramlarının öğretimi için çalışma yapraklarının geliştirilmesi S Bulut, C Ekici, Aİ İşeri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (15), 1999 | 60 | 1999 |
Matematik öğretmen adaylarının olasılık başarısı, olasılık ve matematiğe yönelik tutumlarının cinsiyete göre incelenmesi S Bulut, İE Yetkin, S Kazak Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 2002 | 59 | 2002 |
Geometriye yönelik bir tutum ölçeği S Bulut, C Ekici, Aİ İşeri, E Helvacı Eğitim ve Bilim 27 (125), 2002 | 44 | 2002 |
Matematik öğretmen adaylarının olasılık performanslarının incelenmesi S Bulut Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20, 33-39, 2001 | 39 | 2001 |
TÜREV KONUSUNDA UYGULANAN MATEMATİKSEL MODELLEME YÖNTEMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ MÖ Sağırlı, U Kırmacı, S Bulut Erzincan University Journal of Science and Technology 3 (2), 221-247, 2010 | 38 | 2010 |
Matematik öğretiminde somut materyallerin kullanilmasi S Bulut, S Özkaya Seçil, HH Yıldırım, B Tunca Yıldız null, 2002 | 38 | 2002 |
7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi. S Bulut, B Boz-Yaman, FD Yavuz Ilkogretim Online 15 (4), 2016 | 31 | 2016 |
An Analysis of the New Elementary Mathematics Teacher Education Curriculum in Turkey. M Isiksal, Y Koc, S Bulut, T Atay-Turhan Mathematics Educator 17 (2), 41-51, 2007 | 28 | 2007 |
A brief history of mathematics education in Turkey: K-12 mathematics curricula Z Argün, A Arıkan, S Bulut, B Sriraman ZDM 42, 429-441, 2010 | 27 | 2010 |
İlköğretim programı yeni yaklaşımlar matematik (1-5 sınıf) S Bulut Milli Eğitim Yayınları, Ankara, 2004 | 27 | 2004 |
A case study: assessment of preservice secondary mathematics teachers’ metacognitive behaviour in the problem-solving process H Demircioğlu, Z Argün, S Bulut ZDM 42, 493-502, 2010 | 26 | 2010 |
Okulöncesi eğitim ortamlarında çocuk kitaplarıyla gerçekleştirilen uygulamaların okuma kültürü edindirme bağlamında incelenmesi S Bulut | 25 | 2018 |