Follow
alim alper cesur
Title
Cited by
Cited by
Year
Doktorunuz Konuşuyor: COVID-19 Kamu Spotlarında Dizilerdeki Doktor Karakterlerin Temsili
A DEVECİ, AA CESUR
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 254-273, 2021
32021
Your doctor speaking: the representation of doctor characters in COVID-19 public service advertisements
A Deveci, AA Cesur
Turkiye Iletisim Arastirmalari Dergisi-Turkish Review of Communication …, 2021
32021
Aylak sınıfın dönüşümünün Türk medyasındaki temsili: Türk televizyon dizileri örneği
AA Cesur
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
22020
Dijital Karnavalın Aktörleri Olan Trolleri İncelemenin “Asıl Amacı”
AA Cesur
Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 6 (2), 275-306, 2019
12019
AÇIKHAVANIN YENİSİ:“AÇIKHAVA 2.0”
AA CESUR, DK CESUR
Reklama ‘Yeni’den Bakmak-Merve GENÇYÜREK ERDOĞAN-Burçe AKCAN, 93, 2021
2021
DOKTORUNUZ KONUŞUYOR: COVID-19 KAMU SPOTLARINDA DİZİLERDEKİ DOKTOR KARAKTERLERİN TEMSİLİNİN KULLANIMI
A CESUR, A DEVECİ
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220, 2020
2020
Kamuoyu oluşturma sürecinde sosyal medya: Greenpeace nükleer karşıtı kampanyalarının çözümlenmesi
AA Cesur
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
2014
Aylak Sınıfların Teorisi
AA CESUR
Eğitim Yayınevi, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8