Evaluation of teacher candidates’ perceptions about specific learning difficulties through Online Photovoice (OPV) method K Öğülmüş, MH Acikgoz, A Tanhan International Journal of Education and Literacy Studies 9 (2), 161-169, 2021 | 20 | 2021 |
Examining college students’ perception of specific learning difficulties through Online Photovoice (OPV) K Öğülmüş, MH Acikgoz, A Tanhan International Journal of Education and Literacy Studies 9 (2), 161-169, 2021 | 5 | 2021 |
Aile Eğitimi ve Performans Geri Bildirimlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuğa Sahip Bir Annenin Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyine Etkileri MH Açıkgöz Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 4* | 2021 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılanma Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi K Öğülmüş, MH Açıkgöz, M Okur Route Educational & Social Science Journal 8 (7), 201-18, 2021 | 1* | 2021 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Yetişkinler MH Açıkgöz Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, 73-95, 2022 | | 2022 |
Özel Gereksinimli Bireyler İçin Türkiye’deki Kanunlar-1 MH Açıkgöz, K Öğülmüş Özel Eğitimde Yasal Düzenlemeler, 91-122, 2022 | | 2022 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Yazma Becerisinin Değerlendirilmesi MH Açıkgöz Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi, 225-253, 2022 | | 2022 |
Matematik Güçlüğü Olan Çocuklar ve Aileleri MH Açıkgöz Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, 376-471, 2022 | | 2022 |
Matematik Güçlüğünün Değerlendirilmesi MH Açıkgöz Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, 66-97, 2022 | | 2022 |
Çocuğum risk grubunda olabilir mi? Çocuğumda özel öğrenme güçlüğü belirtileri varsa ne yapmalıyım? K Öğülmüş, MH Açıkgöz Özel öğrenme güçlüğü aile rehberi, 17-28, 2021 | | 2021 |
Yazma güçlüğü türleri ve yazmanın bilişsel bileşenleri M Okur, MH Açıkgöz Disgrafi - Yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale, 61-77, 2021 | | 2021 |