Takip et
Arzu önel
Arzu önel
Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOÇEŞİTLİLİĞE İLİŞKİN KAVRAMSAL İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİ
Z Yüce, A Önel
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 326-341, 2015
362015
İSTASYON TEKNİĞİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
S Erdaği, Ö Arzu
Caucasian Journal of Science 2 (1), 57-64, 2015
312015
Yaşam temelli öğrenme modeli ile ortaokul 5. sınıf öğrencilerine sağlıklı beslenme farkındalığının kazandırılması
D Yeşilyurt, Ö Arzu
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-23, 2019
182019
Determining the cognitive structures of science teacher candidates on “evolution” through word association test
A Önel, Z Yüce
Journal of Educational Sciences Research 6 (1), 23-39, 2016
182016
İstasyon tekniğinin uygulandığı fen ve teknoloji dersine ilişkin öğrenci görüş ve performanslarının değerlendirilmesi
S ERDAĞI, Ö Arzu
e-Kafkas Journal of Educational Research 2 (1), 28-37, 2015
182015
FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINI ANLAMALARI VE EVRİM TEORİSİNİ KABUL DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ.
Z YÜCE, A ÖNEL
Electronic Turkish Studies 10 (15), 2015
142015
Öğrenci çizimleri yoluyla ortaokul öğrencilerinin hücre konusundaki kavramsal bilgi düzeylerinin belirlenmesi
Y Zeynep, Ö Arzu, ES BEKİS
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 2016
112016
Fen bilimleri öğretmenlerinin mesleki doyum düzeylerinin incelenmesi
G Çelik
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2015
112015
Girişimci öğrenciler ve öğretmenlerle girişimci Türkiye'ye
Ö Arzu
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 256-286, 2018
82018
Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses.
SF Durdukoca, A Önel
Asian Journal of Education and Training 6 (2), 136-143, 2020
72020
ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
M ALKAN, H ALKAN, Ö ALBAYRAK, Ö Arzu
Caucasian Journal of Science 3 (1), 52-57, 2016
72016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının “evrim” konusundaki bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi ile belirlenmesi
A ÖNEL, Z YÜCE
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (1), 23-39, 2016
72016
Elazığ, Erzincan ve Malatya İlleri Sciurus anomalus (Guldenstaedt, 1785) Populasyonlarının Taksonomik Yönden İncelenmesi
A Önel, İA Temizer
FÜ Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 17 (1), 2004
72004
Fen bilimleri öğretmen adaylarının basamaklı öğretim programı uygulamasına ilişkin görüşleri
A ÖNEL, A DERYA DAŞCI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 517-535, 2018
62018
Öğrenci çizimleri yoluyla ortaöğretim öğrencilerinin hücre konusundaki kavramsal bilgi düzeylerinin belirlenmesi
A ÖNEL, Z YÜCE, D YEŞİLYURT
Caucasian Journal of Science 2 (1), 6-17, 2015
62015
Elazığ ve Malatya illeri yabani tavşan (Lepus europaeus Pallas, 1778) populasyonlarının geometrik morfometrik yöntemler kullanılarak karşılaştırılması
A Önel
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010
62010
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HÜCRE KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL BİLGİ DÜZEYLERİNİN ÇİZİMLER YOLUYLA BELİRLENMESİ
A ÖNEL, Z YÜCE, D YEŞİLYURT
Caucasian Journal of Science 2 (1), 32-43, 2015
52015
Fen bilimleri öğretmen adaylarının basamaklı öğretim programı uygulamasına ilişkin görüşleri
Ö Arzu, AD DAŞCI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 517-535, 2018
42018
Research on the Effects of Reading Habits on the Academic Achievement of High School Students in Biology Course.
A Önel, SF Durdukoca
Online Submission 8 (9), 145-170, 2021
22021
Evrim'e İntegratif Bakış
A Önel
Eğitim Yayınevi, 2017
22017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20