Okul öncesi öğretmen adaylarının bilim ve bilim insanı kavramlarına ilişkin metaforik algıları T Şenel, O Aslan Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 2014 | 137 | 2014 |
açık-düşündürücü ve tarih temelli öğretimin fen bilimleri öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışları üzerindeki etkisi/Impact of explicit-reflective and history based … O ASLAN, V GÖKSU, Ö Murat, TŞ Zor Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 2016 | 25 | 2016 |
Fen alanları öğretmen adaylarının nanobilim ve nanoteknoloji farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi O Aslan, T Şenel Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2015), 363-389, 2015 | 24* | 2015 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜşLERİNİN VE HİZMETİÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ O ASLAN, T ŞENEL ZOR, E TAMKAVAS CİCİM Journal of International Social Research 8 (40), 2015 | 15 | 2015 |
The effect of activity-based nanoscience and nanotechnology education on pre-service science teachers’ conceptual understanding T Şenel Zor, O Aslan Journal of Nanoparticle Research 20, 1-22, 2018 | 14 | 2018 |
The metaphoric perceptions of preservice early childhood teachers conceptions on science and scientist T Senel, O Aslan Mersin University Journal of the Faculty of Education 10 (2), 76-95, 2014 | 14 | 2014 |
Preservice science teachers’ awareness of nanoscience and nanotechnology O ASLAN, T ŞENEL, E ZOR | 10 | 2014 |
Analyzing of 5th grade science textbooks in terms of measurement and assessment techniques O Aslan, TŞ Zor, ZOR Erhan Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 737-756, 2019 | 8 | 2019 |
Etkinlik temelli nanobilim ve nanoteknoloji eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının nanobilim ve nanoteknoloji farkındalıklarına ve kavramsal anlayışlarına etkisi T Şenel Zor Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 6 | 2017 |
TÜBİTAK proje yarışmaları bölge sergisine katılan üniversite öğrencilerinin kendi araştırma projeleri hakkındaki görüşleri A KOÇ, Ş ÇALIK, T ŞENEL ZOR, O ASLAN, E ZOR Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 7 (2), 2020 | 5 | 2020 |
Nanobilim ve nanoteknolojinin TÜBİTAK popüler bilim dergilerine yansımaları Ş ÇALIK, KOÇ Ayşe, T ŞENEL, ZOR Erhan, O ASLAN Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2021 (17), 90-113, 2021 | 3 | 2021 |
Ortaokul ve lise fen alanları öğretmen adaylarının nanobilim ve nanoteknoloji farkındalıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi T ŞENEL, O ASLAN | 3 | 2014 |
Content Analysis of Nano-news Published Between 2011 and 2018 in Turkish Newspapers Ş Çalık, A Koç, T Şenel Zor, E Zor, O Aslan NanoEthics 15 (2), 117-132, 2021 | 1 | 2021 |
Nanotechnology Attitude Scale Development Study for Pre-Service Science Fields Teachers. TS Zor, A Kan Journal of Science Learning 4 (2), 123-133, 2021 | 1 | 2021 |
A study of developing an attitude scale towards nanotechnology for pre-service science fields teachers T ŞENEL ZOR, A KAN | 1 | 2018 |
Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamındaki Nanobilim ve Nanoteknoloji Eğitiminin Öğrencilerin Görüş ve Farkındalıklarına Etkisi Ş ÇALIK BOSTANCI, A BOYRAZ, T ŞENEL ZOR, E ZOR, O ASLAN, ... Necmettin Erbakan University 5 (3), 2023 | | 2023 |
A Socioscientific Scenario Development Process: An Example for Space Research T ŞENEL ZOR, M Selvi, O ASLAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (4), 2023 | | 2023 |
DIGITAL LITERACY SKILLS, TECHNOLOGY HABITS AND BACKGROUNDS OF EDUCATIONAL FACULTY STUDENTS IN E-LEARNING ENVIRONMENTS E EREN GEZEN, T ŞENEL ZOR, T BAHÇALI Educational Alternatives 19, 2021 | | 2021 |
Etkinlik Temelli Nanobilim ve Nanoteknoloji Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Nanobilim ve Nanoteknoloji Farkındalıklarına ve Kavramsal Anlayışlarına Etkisi TŞ Zor PQDT-Global, 2017 | | 2017 |
FEN ALANLARI ÖĞRETMEN ADAYLARININ NANOBİLİM ve NANOTEKNOLOJİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ1 O ASLAN, T ŞENEL Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 | | 2015 |