Follow
Tuba ŞENEL ZOR
Tuba ŞENEL ZOR
Verified email at ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi öğretmen adaylarının bilim ve bilim insanı kavramlarına ilişkin metaforik algıları
T Şenel, O Aslan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 2014
1372014
açık-düşündürücü ve tarih temelli öğretimin fen bilimleri öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışları üzerindeki etkisi/Impact of explicit-reflective and history based …
O ASLAN, V GÖKSU, Ö Murat, TŞ Zor
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 2016
252016
Fen alanları öğretmen adaylarının nanobilim ve nanoteknoloji farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
O Aslan, T Şenel
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2015), 363-389, 2015
24*2015
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜşLERİNİN VE HİZMETİÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
O ASLAN, T ŞENEL ZOR, E TAMKAVAS CİCİM
Journal of International Social Research 8 (40), 2015
152015
The effect of activity-based nanoscience and nanotechnology education on pre-service science teachers’ conceptual understanding
T Şenel Zor, O Aslan
Journal of Nanoparticle Research 20, 1-22, 2018
142018
The metaphoric perceptions of preservice early childhood teachers conceptions on science and scientist
T Senel, O Aslan
Mersin University Journal of the Faculty of Education 10 (2), 76-95, 2014
142014
Preservice science teachers’ awareness of nanoscience and nanotechnology
O ASLAN, T ŞENEL, E ZOR
102014
Analyzing of 5th grade science textbooks in terms of measurement and assessment techniques
O Aslan, TŞ Zor, ZOR Erhan
Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 737-756, 2019
82019
Etkinlik temelli nanobilim ve nanoteknoloji eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının nanobilim ve nanoteknoloji farkındalıklarına ve kavramsal anlayışlarına etkisi
T Şenel Zor
Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
62017
TÜBİTAK proje yarışmaları bölge sergisine katılan üniversite öğrencilerinin kendi araştırma projeleri hakkındaki görüşleri
A KOÇ, Ş ÇALIK, T ŞENEL ZOR, O ASLAN, E ZOR
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 7 (2), 2020
52020
Nanobilim ve nanoteknolojinin TÜBİTAK popüler bilim dergilerine yansımaları
Ş ÇALIK, KOÇ Ayşe, T ŞENEL, ZOR Erhan, O ASLAN
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2021 (17), 90-113, 2021
32021
Ortaokul ve lise fen alanları öğretmen adaylarının nanobilim ve nanoteknoloji farkındalıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
T ŞENEL, O ASLAN
32014
Content Analysis of Nano-news Published Between 2011 and 2018 in Turkish Newspapers
Ş Çalık, A Koç, T Şenel Zor, E Zor, O Aslan
NanoEthics 15 (2), 117-132, 2021
12021
Nanotechnology Attitude Scale Development Study for Pre-Service Science Fields Teachers.
TS Zor, A Kan
Journal of Science Learning 4 (2), 123-133, 2021
12021
A study of developing an attitude scale towards nanotechnology for pre-service science fields teachers
T ŞENEL ZOR, A KAN
12018
Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamındaki Nanobilim ve Nanoteknoloji Eğitiminin Öğrencilerin Görüş ve Farkındalıklarına Etkisi
Ş ÇALIK BOSTANCI, A BOYRAZ, T ŞENEL ZOR, E ZOR, O ASLAN, ...
Necmettin Erbakan University 5 (3), 2023
2023
A Socioscientific Scenario Development Process: An Example for Space Research
T ŞENEL ZOR, M Selvi, O ASLAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (4), 2023
2023
DIGITAL LITERACY SKILLS, TECHNOLOGY HABITS AND BACKGROUNDS OF EDUCATIONAL FACULTY STUDENTS IN E-LEARNING ENVIRONMENTS
E EREN GEZEN, T ŞENEL ZOR, T BAHÇALI
Educational Alternatives 19, 2021
2021
Etkinlik Temelli Nanobilim ve Nanoteknoloji Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Nanobilim ve Nanoteknoloji Farkındalıklarına ve Kavramsal Anlayışlarına Etkisi
TŞ Zor
PQDT-Global, 2017
2017
FEN ALANLARI ÖĞRETMEN ADAYLARININ NANOBİLİM ve NANOTEKNOLOJİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ1
O ASLAN, T ŞENEL
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20