Eğitim Örgütlerinde Kültürel Liderlikle Meslek Ahlaki İlişkisi B Yıldırım Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (13), 8-27, 2005 | 62 | 2005 |
İlkokul müdürlerinin etkili liderlik davranışları ile okul etkililiği arasındaki ilişki Y Cerit, B Yıldırım Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 | 42 | 2017 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ (BAŞAKŞEHİR İLÇESİ ÖRNEĞİ) GK Ak, B Yıldırım, HK Ateş Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 89-108, 2016 | 24 | 2016 |
ÇOCUGUN ŞAHSiYET GELiŞiMiNDE AiLENiN YERi VE öNEMi üZERiNE BiR iNCELEME B Yıldırım Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 2, 1997 | 22 | 1997 |
Öğretmen ve veli görüşlerine göre ailenin eğitime katılımı BG Aykol, B Yıldırım Yıldız Journal of Educational Research 5 (1), 89-118, 2020 | 18 | 2020 |
The relationship between power distance and organizational commitment in primary schools B YILDIRIM, A DENIZ Educational Research and Reviews 9 (19), 750-760, 2014 | 17 | 2014 |
Beceri temelli eleştirel düşünme öğretiminin öğrenci hemşirelerde eleştirel düşünme gelişimine etkisi B Yıldırım Yayımlanmamış Doktora Tezi, Ege Üniversitesi, İzmir, 2010 | 16 | 2010 |
Okul Müdürlerinin Liderlik Uygulamaları ile Öğretmenlerin İş-Yaşam Dengesi Arasındaki İlişki. B Yıldırım International Online Journal of Educational Sciences 9 (3), 2017 | 15 | 2017 |
Okul müdürlerinin mentorluk fonksiyonları ile öğretmenlerin örgütsel uyum düzeyleri arasındaki ilişki B Yıldırım, O Şerefhanoğlu Education Sciences, 2014 | 14 | 2014 |
Investigating the effects of argumentation, problem and laboratory based instruction approaches on pre-service teachers’ achievement concerning the concept of “acid and base” C Tüysüz, OE Demirel, B Yıldırım Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1376-1381, 2013 | 14 | 2013 |
İlköğretimde denetimin etkinliği için yeni bir iletişim modeli B Yıldırım Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 214-224, 2001 | 13 | 2001 |
A comprehensive review on emerging trends in the dynamic evolution of digital addiction and depression T Karakose, B Yıldırım, T Tülübaş, A Kardas Frontiers in Psychology 14, 2023 | 10 | 2023 |
The relationship between primary school principals’ effective leadership behaviours and school effectiveness Y CERİT, B YILDIRIM Bartın University Journal of Faculty of Education 6 (3), 902-914, 2017 | 10 | 2017 |
Sınıf içi disiplin algılamaları ve disiplin sağlama araçları B Yıldırım, E Aktepe XII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi …, 2004 | 10 | 2004 |
Sosyolojik yapı ve öğretmenlik B Yıldırım Öğretmenlik Mesleğine Giriş, 2003 | 10 | 2003 |
Öğretmen ve veli görüşlerine göre ailelerin eğitime katılımı E Metlilo, B Yıldırım İZÜ Eğitim Dergisi 3 (5), 40-58, 2021 | 9 | 2021 |
Eğitim örgütlerinde kültürel liderlik ve meslek ahlakı B Yıldırım Eğitim örgütlerinde kültürel liderlik ve meslek ahlakı, 2018 | 9 | 2018 |
The relationship between principals’ leadership practices and teachers’ work-life balance B Yıldırım International Online Journal of Educational Sciences 9 (3), 755-767, 2017 | 9 | 2017 |
İşletmelerde Dijital Dönüşüm Süreci: Nitel Bir Araştırma B Yıldırım Ekonomi Maliye İşletme Dergisi 3 (2), 204-223, 2020 | 8 | 2020 |
yılı ortaokul 5. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının bağlamgirdi-süreç-ürün (cıpp) modeli ile değerlendirilmesi [Yayımlanmamış Doktora Tezi] B Yıldırım Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Elazığ, 2013 | 8 | 2013 |