Takip et
Kamuran Tarim
Kamuran Tarim
cu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of cooperative learning on Turkish elementary students’ mathematics achievement and attitude towards mathematics using TAI and STAD methods
K Tarim, F Akdeniz
Educational studies in Mathematics 67 (1), 77-91, 2008
3142008
Efficacy of the cooperative learning method on mathematics achievement and attitude: A meta-analysis research.
G Capar, K Tarim
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (2), 553-559, 2015
2592015
The effects of cooperative learning on preschoolers’ mathematics problem-solving ability
K Tarim
Educational studies in mathematics 72, 325-340, 2009
1702009
The effectiveness of jigsaw II on prospective elementary school teachers
PD Artut, K Tarim
Asia‐Pacific Journal of Teacher Education 35 (2), 129-141, 2007
1222007
Kubaşık öğrenme yönteminin matematik öğretimindeki etkinliği ve kubaşık öğrenme yöntemine ilişkin bir meta analiz çalışması
K Tarım
Unpublished doctorate dissertation, Çukurova Üniversitesi, Adana, 2003
1162003
Okulöncesi öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları
K Tarım, MS Bulut
1042006
The effects of the cooperative learning method supported by multiple intelligence theory on Turkish elementary students’ mathematics achievement
D Işık, K Tarım
Asia Pacific Education Review 10, 465-474, 2009
772009
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
K Yıldırım, K Tarım, A İflazoğlu
Eğitimde Kuram ve Uygulama 2 (2), 81-96, 2006
712006
İlköğretim öğrencilerinin rutin olmayan sözel problemleri çözme düzeylerinin çözüm stratejilerinin ve hata türlerinin incelenmesi
PD Artut, K TARIM
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (2), 39-50, 2006
692006
İlköğreti̇m öğrenci̇leri̇ni̇n basamak değer kavramini anlama düzeyleri̇
PD ARTUT, K TARIM
Eğitimde kuram ve uygulama 2 (1), 26-36, 2006
622006
Öğretmen adaylarının rutin olmayan sözel problemleri çözme süreçlerinin incelenmesi
PD Artut, K TARIM
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 53-70, 2009
602009
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim beşinci sınıf matematik dersinde akademik başarı ve hatırda tutma düzeyine etkisi
K Yıldırım, K Tarım
İlköğretim Online 7 (1), 174-187, 2008
572008
İlköğretim matemetik derslerinde kubaşık öğrenme yönteminin kullanılması
K TARIM, F Akdeniz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (24), 2003
502003
Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki akademik başarılarına etkisi
D IŞIK, K TARIM, A İflazoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 63-77, 2007
48*2007
Okulöncesi kubaşık öğrenme uygulamaları: Toplama işlemine yönelik bir uygulama örneği
YDDPD ARTUT, K TARIM
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (2), 2004
452004
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
K BAYPINAR, K TARIM, G Keklik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 846-870, 2015
412015
İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarı, kalıcılık ve sosyal beceri düzeylerine etkisi
B Arisoy, K Tarim
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-3), 1-14, 2013
352013
Problem solving levels of elementary school students on mathematical word problems and the distribution of these problems in textbooks
K Tarim
Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (2), 639-648, 2017
262017
Ortaokul matematik öğretmenlerinin ders imecesi hakkındaki görüşleri
E Boran, K Tarım
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 7 (1), 259-273, 2016
252016
Effects of Cooperative Group Work Activities on Pre-school Children's Pattern Recognition Skills.
K Tarim
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (6), 1597-1604, 2015
252015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20