Takip et
TUBA YUMUŞAK
TUBA YUMUŞAK
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi'nde Öğr.Gör.Dr
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The relationship between the list of values and consumer decision making styles in the context of clothing products
KG Yilmaz, A Gungordu, T Yumusak
Business Management Dynamics 5 (9), 1-14, 2016
232016
The evaluation of smartphone brand choice: an application with the fuzzy ELECTRE I method
S Belbag, A Gungordu, T Yumusak, KG Yilmaz
International Journal of Business and Management Invention 5 (3), 55-63, 2016
212016
E-commerce adoption as a predictor of the perceived strategic value of e-commerce among e-commerce adopter SMEs in Turkey
KG Yilmaz, A Gungordu, A Ayci, T Yumusak
International Journal of Managerial Studies and Research 4 (3), 35-43, 2016
132016
Kadın girişimciliğin bibliyometrik durum analizi
T Yumuşak
Gazi İktisat ve İşletme Dergisi 5 (3), 182-192, 2019
92019
Examining the causal relationships between materialism, status consumption and life satisfaction
A Gungordu, KG Yilmaz, T Yumusak
Journal of Research in Business, Economics and Management 5 (5), 781-789, 2016
92016
Perceptual maps of smart phones with multi-dimensional scaling analysis
T Yumusak, KG Yilmaz, A Gungordu
International Journal of Research In Social Sciences 6 (5), 40-44, 2016
82016
Examining consumer cosmopolitanism and foreign travelling in the context of consumer behavior
A Güngördü, T Yumuşak
İşletme Araştırmaları Dergisi 9 (1), 271-280, 2017
52017
MAĞAZA ATMOSFERİNİN ALGILANAN HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE ETKİSİ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ MAĞAZA PERAKENDECİLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA 1
BT Yariz, KG Yilmaz, T Yumuşak
Third Sector Social Economic Review 53 (3), 906, 2018
42018
The content analysis of drug advertisements in two local medical journals
BS Şahne, S Yeğenoğlu, MM Üner, T Yumuşak Tokuçoğlu
Turkish Journal of Pharmaceutical Sciences, 2012
22012
Market Orientation as a Comparative Advantage Tool: Ankara Province Research Example
TT Yumuşak, MM Üner
Journal of Management and Economic Studies 5 (2), 98-112, 2023
2023
PAZARLAMA BAKIŞ AÇISI İLE SLOW FOOD KONULU ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
KG Yılmaz, T Tokuçoğlu Yumuşak
T.C. İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi 9. Bilim Günleri Kongresi, 2023
2023
Tüketicilerin Çevrimiçi Satın Alma Davranışlarının Nomofobiye Etkisi: Z Kuşağı Araştırması
TT Yumuşak
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (3), 2480-2490, 2023
2023
Fiyat İndirimlerinde Kırılma Noktası ve Tüketici Davranışlarına Etkisinin Analizi
T Yumuşak, M Tolon, K Yılmaz, İ Gül
Alanya Akademik Bakış 6 (2), 2499-2510, 2022
2022
ALANYA AKADEMİK BAKIŞ
E KALAN
Dumlupınar Üniversitesi, 2020
2020
The Effect of Market Orientation on Firm Innovation among Small and Medium Enterprises in Turkey
T Yumusak, A Ayci, KG Yilmaz, A Gungordu
International Journal of Business and Social Science 7 (7), 2016
2016
Ulusal kimlik, küresel kimlik ve tüketici kozmopolitanizminin yabancı ürün satınalma isteksizliğine etkisi
AG Belbağ, T Yumuşak, KG Yılmaz
Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2016
2016
The content analysis of drug advertisements in two local medical journals
Y TOKUÇOĞLU
Turk J Pharm Sci 10 (2), 237-244, 2013
2013
A QUANTITATIVE STUDY ON EATING OUT OF HOME BEHAVIOUR OF TURKISH CONSUMERS
T Yumusak, A Gungordu
Ulusal Kimlik, Küresel Kimlik ve Tüketici Kozmopolitanizminin Yabancı Ürün Satınalma İsteksizliğine Etkisi
A Güngördü, T Yumuşak, KG Yılmaz
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19