Takip et
Harun Yılmaz
Harun Yılmaz
Iskenderun Technical University
iste.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TÜRKİYE’DE İÇ HATLARDA SERBESTLEŞME VE GELECEĞİ
Ü Battal, H Yılmaz, SS Ateş
332006
E-service quality, passenger satisfaction and passenger loyalty relationship in airline industry
N Gunes, S Arslan, H Yilmaz
Journal of Management Marketing and Logistics 2 (1), 2015
182015
Güvenlik Stratejileri ve Yönetimi Açısından Havacılık Güvenliği
E Gemici, H YILMAZ
Journal of Aviation 3 (e-ISSN: 2587-1676), 15-27, 2019
72019
Örgütsel Güvenin Sağlamasında Sinizmin Etkisi: Havalimanı Güvenlik Memurları Örneği
HY Metin Reyhanoğlu
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 297-317, 2017
72017
Researching the satisfaction levels of passengers for security services at airports
N Güreş, H Yılmaz, S Arslan, C Durmuşçelebi, C Yüksel, HH Ünsal
International Journal of Marketing Studies 9 (5), 2017
72017
MOBİL UYGULAMAYA SAHİP HAVAYOLU İŞLETMELERİNİN YOLCULARA YÖNELİK HİZMETLERİNİN ARAŞTIRILMASI
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H YILMAZ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (3), 252-265, 2019
52019
A Comparison of airline service expectations between passengers of domestic and international flights
N Güreş, S Arslan, H YILMAZ
International Journal of Social Sciences and Humanity Studies 3 (2), 377-386, 2011
52011
Turistlerin TripAdvisor Üzerinden Havayolu İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerinin İncelenmesi
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H Yılmaz
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2020
42020
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA YÖNETİŞİM BİR ALT BOYUT OLARAK İLETİŞİM: HAVACILIK ALANINDA UYGULAMA
H Yilmaz, SA Savas, S Muratoglu
PressAcademia Procedia 13 (1), 62-68, 2021
32021
Corporate Social Responsibility Applications in Turkish Airport System
N Güreş¹, H Yılmaz¹, S Arslan¹, C Durmuşçelebi¹, C Yüksel
International Journal of Business and Management 12 (11), 2017
32017
Havaalanı sisteminde kurumsal sosyal sorumluluk algısı ve raporlaması: TAV Havalimanları Holding AŞ uygulaması
H Yılmaz
PQDT-Global, 2010
32010
Çocuklu Yolcuların Havacılık İşletmelerine Yönelik Beklenti ve Memnuniyetlerinin Araştırılması
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H YILMAZ
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 …, 2019
22019
Interrelation Between Organizational and Professional Commitment: Application on Airport Security Officer in Turkey
S Savaş, AK SAYIN, H YILMAZ, Y KARDEŞ
22016
Occupational Diseases: Research on Airport Security Staff in Turkey
SS Ateş, H YILMAZ, Ş Muratoğlu
International Journal of Applied Business and Management Studies 4 (ISSN …, 2019
12019
Edebî sanatlar açısından Bakara Sûresi örneği
H Yilmaz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
12017
The Importance of Organizational Behavior Model Applications in Air Transportation Industry
M Reyhanoğlu, H Yılmaz
Corporate Governance, Sustainability, and Information Systems in the …, 2022
2022
TÜRKİYE’DE HAVACILIK İŞLETMELERİNİN COVID-19 DÖNEMİNDEKİ KÂRLILIK DURUMLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HİK YILMAZ
2. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS …, 2022
2022
Motivation Level of Aviation Students in Education: An Application to Measure the Level Of Motivation
H YILMAZ
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 297-305, 2022
2022
EXAMINING ORGANIZATIONAL COMMUNICATION ON A NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATION: RESEARCH IN CIVIL AVIATION SECURITY OFFICERS ASSOCIATION
HYS Ateş
Research Journal of Business and Management 8 (3), 198 - 205, 2021
2021
İŞİN ÖZELLİKLERİ İŞ BIKKINLIĞINI VE TÜKENMİŞLİĞİ TETİKLER Mİ? İŞ BIKKINLIĞININ ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI ÜZERİNE BİR MODEL DENEMESİ
HY Metin REYHANOĞLU, Adem AVARA, Cemal DURMUŞÇELEBİ, Dilek EFE
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 154-168, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20