Takip et
Gürkan ÇETİN
Gürkan ÇETİN
Harran Üniversitesi Eğitim Fakültesi
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen adaylarının bilim ve teknolojiye yönelik algılarının metaforlar yardımıyla ortaya konulması
PH ÇAVAŞ, G ÇETİN, E PALABIYIK, B ÇAVAŞ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 1239 …, 2019
62019
Sosyal Bilgiler Dersine Giren Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
AC Kırıkçı, İ Arıkan, G Çetin
Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1683-1708, 2022
32022
Sınıf öğretmeni adaylarının ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgılarının ve fen öğrenme becerilerinin araştırılması
G ÇETİN
Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
32017
SINIF YÖNETİMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ME USTA, G ÇETİN, İ ARIKAN
Trakya Eğitim Dergisi 12 (1), 119-132, 2022
12022
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik ve Bazı Demografik Özelliklerinin Aile Katılımı Öz-yeterliklerini Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
S Tümkaya, G Çetin
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 139-158, 2021
12021
Fen Öğrenme Becerileri Konusunda Yapılan Çalışmaların İncelenmesi 2010-2024 Yılları
G Çetin
IV. BİLSEL ULUSLARARASI DÜNYA BİLİM ve ARAŞTIRMA KONGRESİ, 2024
2024
Fen Öğrenme Becerilerine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
G Çetin, C Kesik
IV. BİLSEL ULUSLARARASI DÜNYA BİLİM ve ARAŞTIRMA KONGRESİ, 2024
2024
Sınıf öğretmenlerinin fen eğitimine yönelik teknolojik pedagojik alan bilgileri, teknolojiye yönelik tutumları ve çevrim içi öğretim öz-yeterlikleri arasındaki ilişki
G ÇETİN
Çukurova Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2024
2024
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
G Çetin, P Cavas
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi 5 (2), 198-215, 2023
2023
Eğitimde Yapay Zekâ Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zekâ Kaygılarına Etkisi
C Kesik, G Çetin
1.Ulusal Eğitimde Yapay Zeka Uygulamalar, 2021
2021
Fen Bilimleri Öğretim Programları Üzerine YapılanÇalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelen-mesi: 2004-2017 Yılları
Ö Kaf, G Çetin
17.Uluslararası SınıfÖğretmenliği Sempozyumu, 2018
2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgılarının Araştırılması
G Çetin, P Çavaş
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2018
2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelemesi
G Çetin, P Çavaş
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2016
2016
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metafor Yardımıyla Ortaya Konması
P Çavaş, G Çetin, E Palabıyık, B Çavaş
New Trends in Higher Education: Keeping Up With The Change, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14