Takip et
hilal öztay çağan
hilal öztay çağan
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The corporate social responsibility perception and sustainable consumption behavior of the employees in forest products industry enterprises: the case of Western Black Sea section
H Öztay, E Birinci
Forestist 70 (1), 36-43, 2020
52020
YERLİ VE YABANCI HIZLI MODA MARKASI SATIN ALMA NİYETİNDE ETNOSENTRİZM, MATERYALİZM VE DIŞ GÖRÜNÜŞ KAYGISININ ETKİSİ
SA ÖZTÜRK, H ÖZTAY
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (1), 14-29, 2019
32019
Özel tiyatrolarda kostüm temin süreçlerinin incelenmesi
H Öztay
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
32012
An evaluation of fashion involvement in the context of sustainable consumption behavior
H ÖZTAY
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 106-121, 2023
12023
A Methodological Review of Fashion Marketing Studies
H ÖZTAY
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 5 (10), 68-83, 2021
12021
Değişen Tüketim Pratikleri Bağlamında Hızlı Moda
H Öztay
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 468-481, 2021
12021
Farklı Kişilik Tiplerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Açısından Değerlendirilmesi: A Tipi ve B Tipi Kişilik Üzerine Bir Araştırma
F Can, HÖ Çağan
İşletme Araştırmaları Dergisi 16 (1), 423-436, 2024
2024
Güncel Moda Yaşam Tarzı Boyutlarının Tespit Edilmesi: Ölçek Geliştirme Çalışması
HÖ Çağan, SA Öztürk
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2024
2024
Algılanan Destinasyon İmajı ile Yeniden Ziyaret Niyeti Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Hatırlanabilir Turizm Deneyiminin Aracı ve Ulaşım Zorluğunun Ilımlaştırıcı Etkisi
HÖ Çağan, FS Sak
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (1), 269-287, 2024
2024
Uluslararası Marka İttifakı Ürünü Satın Alma Olasılığının Algılanan Marka Yabancılığı Bağlamında Değerlendirilmesi
H ÖZTAY, E Fuat
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 (1 …, 2023
2023
The Impact of Attitudes towards Certified Forest Products on Pur-chase Intention: The Moderating Role of Subjective Product Knowledge
HÖ ÇAĞAN
2023
Assessing the probability of purchasing an international brand alliance product in the context of perceived brand foreignness
HÖ Çağan, F Erol
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, 2023
2023
Modanın Farklı Kümeleri: Türkiye'de Moda Yaşam Tarzları Üzerine Bir Araştırma.
H Öztay, SA Öztürk
Journal of Consumer & Consumption Research/Tuketici ve Tuketim Arastirmalari …, 2022
2022
FULL TEXTS BOOK (Volume 2)
I HALILOVA, A AMANZHOLOVA
2021
Yaşam Tarzları ve Tüketim
H Öztay
Tüketici Davranışları II, Güncel Akademik Çalışmalar, 124-152, 2021
2021
Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Boyutlarına Göre Tüketici Kümelerinin Belirlenmesi
H Öztay
Tüketici Davranışları-III, 29-48, 2021
2021
Özel Tiyatrolarda Kostüm Temininde Yaşanan Sorunların İncelenmesi
H ÖZTAY, A Saliha
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (Special Issue 3), 79-93, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17