Follow
Merve Görkem Zeren Akbulut
Merve Görkem Zeren Akbulut
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Coğrafya
Verified email at omu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye’nin sakin şehirlerinde permakültürel koruma, planlama, yönetim ve eğitim pratikleri
MG Bilgi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 45-59, 2013
762013
Ortaöğretim kurumlarında coğrafya dersi kapsamındaki çevre konularının öğretiminde aktif öğretim yöntemlerinin rolü
MG Bilgi
Yayınlanmış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2008
602008
Aday Öğretmenlerin Coğrafya Arazi Çalışmalarına Bakışı
MG BİLGİ, C YILMAZ
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri. Educational Sciences: Theory …, 2011
252011
The flipped geography lecture
MG ZEREN
Marmara Coğrafya Dergisi, 25-57, 2016
222016
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜ İLE COĞRAFYA EĞİTİMCİSİ: BİR OLGUBİLİM ARAŞTIRMASI
M ZEREN
Doğu Coğrafya Dergisi 20 (33), 189-208, 2015
202015
Flipped classroom modeli ile üniversite coğrafya dersleri
MG Zeren
Marmara Coğrafya Dergisi 33, 25-57, 2016
52016
Prospective Teachers' View on Geography Fieldworks.
C Yilmaz, MG Bilgi
Educational sciences: Theory and practice 11 (2), 978-983, 2011
52011
İSLAM MEZHEPLERİ İLE KÜLTÜR COĞRAFYASI ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜZERİNE YÖNTEMSEL BİR YAKLAŞIM
H Yıldız, MG Zeren Akbulut
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science, 36-50, 2018
3*2018
Investigating the Scientific Literacy of University Students concerning Strengthened Greenhouse Effect Global Climatic Change and Ozone Depletion
BMG Eser Ünaldı Ülkü
World Applied Sciences Journal 3 (5), 858-864, 2008
32008
Türk Tarihinin Öğretimi ve Yazımında Başlıca Meseleler
MG Zeren Akbulut, DA Akbulut
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu / International …, 2018
2*2018
ARAŞTIRMA ODAKLI ÇEVRE EĞİTİMİNİN AMAÇLARI ve YÖNTEMLERİ
MG Bilgi
Selçuk Üniversitesi Ahmet Kelesoglu Egitim Fakültesi Dergisi, 335-344, 2010
2*2010
Developing a Survey about Factual Knowledge related to Risks and Adjustments of Student Teachers for Natural Disasters Its Validity and Reliability
B MERVE
World Applied Sciences Journal, 22-28, 2008
2*2008
Coğrafya Dersinde Kullanılan Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Geliştirilmesi.
CB KARADENİZ, MG BİLGİ
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 30 (2), 2010
12010
Ders Sonu Öğretmen Gözlem Formu ve Program Amaçlarına Göre Ders Sonu Değerlendirme
MG Zeren Akbulut
Coğrafya Öğretimi I, 179-195, 2019
2019
Coğrafya Dersi Öğretim Programında Kazanımların Seçimi ve Analizi
MG Zeren Akbulut
Coğrafya Öğretimi I, 25-34, 2019
2019
Öğrenmenin Yeni Paradigması/Coğrafya ve Tarih Temelli Konuların Disiplinlerarası Yaklaşımla Öğretimi
MG Zeren-Akbulut
2019
Developing a Scale for Attitudes about Enhancing the Effectiveness of Fieldwork as an Active Learning Method.
MG Zeren-Akbulut
Contemporary Approaches in Education & Social Science, 100-111, 2019
2019
ADAY ÖĞRETMENLERİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI VE ANALİZİ
MG BİLGİ
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (2), 2016
2016
The Flipped Geography Lecture
ZAM GÖRKEM
ISER 2015 World Conference on Education (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum …, 2015
2015
Sürdürülebilir Sehirsel Gelisim Sürecinde Dogal Afet Kayıplarının Azaltılması Düzce Örnegi
Ö Sözen, Erol, Bilgi, Merve Görkem, Türksever
KBAM 2. Kentsel ve Bölgesel Arastırmalar Sempozyumu, “Planlamanın Dünü …, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20