Follow
Güney Hacıömeroğlu
Güney Hacıömeroğlu
Verified email at comu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Ortaoğretim Fen ve Matematik Alanları (OFMA) Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
G Haciömeroğlu, Ç Şahđn Taşkin
Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010
139*2010
İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumları: Nicel ve Nitel Verilere Dayalı Bir İnceleme
Ç Taşkın Şahin, G Hacıömeroğlu
İlköğretim Online (Elementary Education Online) 9 (2), 922-933, 2010
128*2010
ÖĞRETMEN ÖZYETERLİK İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI
ÇŞ TAŞKIN, G HACIÖMEROĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 63-75, 2010
1102010
Entegre FeTeMM öğretimi yönelim ölçeği Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
G Hacıömeroğlu, AS Bulut
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (3), 654-669, 2016
922016
Mathematics Anxiety and Mathematical Beliefs: What Is the Relationship in Elementary Pre-Service Teachers?
G Haciomeroglu
832013
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimi yeterlik inançları
G Hacıömeroğlu, Ç Şahin-Taşkın
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 539-555, 2010
832010
Elementary Pre-Service Teachers' Mathematics Anxiety and Mathematics Teaching Anxiety.
G Haciomeroglu
International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 2014
772014
Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik inançları: Nicel ve nitel verilere dayalı bir inceleme
ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 21-40, 2010
652010
Reciprocal Relationships Between Mathematics Anxiety And Attitude Towards Mathematics in Elementary Students
G Haciomeroglu
Acta Didactica Napocensia Journal 10 (3), 59-68, 2017
602017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE İLİŞKİN İNANÇLARINI YORDAMADA EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
G Hacıömeroğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 206-220, 2011
542011
Examining Elementary Pre-service Teachers’ Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Teaching Intention.
G Hacıömeroğlu
International Online Journal of Educational Sciences 10 (1), 2018
492018
Meslek bilgisi derslerinin öğretmen adaylarının profesyonel gelişimindeki önemi
ÇŞ TAŞKIN, G HACIÖMEROĞLU
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 165-174, 2010
462010
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Öğretmenleri Hakkındaki Özel Alan Yeterlikleri Algısı/Elementary Preservice Teachers' Perceptions Of Their Cooperating Teachers' Special …
G Hacıömeroğlu, Ç Şahin
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 2011
432011
INTEGRATIVE STEM TEACHING INTENTION QUESTIONNAIRE: A VALIDITY AND RELAIBILITY STUDY OF THE TURKISH FORM.
G HACIÖMEROĞLU, AS Bulut
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 12 (3), 2016
382016
MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE İLİŞKİN İNANÇ ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI
G Haciömeroğlu
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 119-132, 2011
362011
Prospective secondary teachers' subject matter knowledge and pedagogical content knowledge of the concept of* function
G Haciomeroglu
The Florida State University, 2006
362006
The field experiences of student teachers and effective mathematics teaching in Turkey.
G Haciomeroglu
Australian Journal of Teacher Education 38 (2), 132-142, 2013
352013
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretim için matematiksel bilgisi: öğrencilerin toplama ve çıkarma işlemlerine ilişkin çözümlerinin analizi
G Hacıömeroğlu
Eğitim ve Bilim 38 (168), 2013
292013
Nitel araştirma yöntemleri
JW Creswell
Qualitative research methods]. M. Bütün & SB Demir, Trans.(Eds.). İstanbul …, 2013
292013
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri, 1
G Hacıömeroğlu, Ç Şahin-Taşkın
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1-3, 2009
292009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20