Follow
Oğuz Yavuzyılmaz
Oğuz Yavuzyılmaz
T.C. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu
Verified email at kocaeli.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
O YAVUZYILMAZ
The Journal of Academic Social Science 14 (14), 429-448, 2023
712023
Ağızdan ağıza pazarlama Kocaeli’de bulunan dershanelerdeki öğrenciler üzerine örnek bir araştırma
O Yavuzyılmaz
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.(Yayınlanmamış Yüksek Lisans …, 2008
532008
İndirim marketleri ve süpermarketlerin marka denkliği algılarının kıyaslanmasına yönelik bir araştırma
Y Arslan, O Yavuzyılmaz
İşletme Araştırmaları Dergisi 9 (4), 571-588, 2017
82017
Ağızdan ağıza iletişim
O Yavuzyılmaz
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (47), 967-976, 2016
82016
Algılanan Sosyal Medya Pazarlaması'nın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi'nde Influencer Pazarlamasının Aracılık Rolü.
O EKŞİ, Z CESUR, O YAVUZYILMAZ
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) 8 (2), 2022
72022
Milliyetçilik, Irk-Irkçılık İlişkisi
A Akıncı, O Yavuzyılmaz
Turkish Studies 13 (26), 75-84, 2018
52018
Reklam Oyunları–Advergame
O Yavuzyılmaz
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5 (62), 588-601, 2017
52017
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
O Yavuzyılmaz, AA Pazarlama
Yıl 3, 429-448, 2015
42015
Milli Kimlik İnşaasında Resmi Tarih Yazımının Rolü
A Akıncı, O Yavuzyılmaz
Turkish Studies 13 (30), 15-24, 2018
32018
A Study to Compare Brand Equity Perceptions of Discount Retailers and Supermarkets
Y Arslan, O Yavuzyılmaz
Journal of Business Research-Türk 9 (4), 571-588, 2017
32017
Establishing the potential clients using artificial neural networks
Z PAMUK, Y YURTAY, O YAVUZYILMAZ
Balkan Journal of Electrical and Computer Engineering 3, 219-224, 2015
32015
Yeşil İşletme Fonksiyonlarından Yeşil Pazarlama ve Yeşil Muhasebe
O Yavuzyılmaz, C Güney
Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, 2015
32015
Federal Almanya’da Yönetim Birimleri
A Akıncı, O Yavuzyılmaz
Haşim AKÇA (Sempozyum Başkanı), II: Uluslar arası Multidisipliner …, 2018
22018
Sivil Toplum Kuruluşları ve STK'larda Bütünleşik İleşitim Faaliyetleri
O Yavuzyılmaz, A Akıncı
International Congress on Politic, Economic and Social Studies, 326-332, 2017
22017
Yeşil işletme fonksiyonlarından yeşil pazarlama ve yeşil muhasebe, 3
OY Yılmaz, C Güney
Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı 15 (16), 233-248, 2015
22015
Ağızdan Ağıza Pazarlama: Kocaelide Bulunan Dershane Öğrencileri Üzerine Örnek Bir Araştırma
O Yavuzyılmaz
Yüksek Lisans Tezi, Kocaeli Üniversitesi, Kocaeli, 2008
22008
Sivil Toplum Kuruluşları ve STK’larda Bütünleşik İletişim Faaliyetleri
O YAVUZYILMAZ, A AKINCI
1
Tüketim algısının postmodernizmin özellikleri bağlamında incelenmesi= Examination of consumption perception in the context of postmodernism features
O Yavuzyılmaz
Sakarya Üniversitesi, 2022
2022
POSTMODERN BAKIŞ AÇISIYLA PAZARLAMA UYGULAMALARI
ÖGO YAVUZYILMAZ, R ALTUNIŞIK
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY PROCEEDING BOOK, 606, 2019
2019
MOBİLYA PERAKENDE SATIŞ SEKTÖRÜNDE VERİ MADENCİLİĞİ UYGULAMASI
O YAVUZYILMAZ, YYNZB Gülşah
The Journal of Academic Social Science 22 (22), 385-394, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20