Takip et
Merve Altun Ekinci
Merve Altun Ekinci
Hacettepe University, Faculty of Sport Science
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’nin sportif başarı açısından değerlendirilmesi: Bakü Avrupa Oyunları örneği
M Altun, S KOÇAK
Spor Bilimleri Dergisi 26 (3), 114-128, 2015
212015
Erken çocukluk eğitimi öğretmen ve yöneticilerinin Covid-19 pandemi deneyimleri: Yorumlayıcı fenomenolojik analiz
N Işıkoğlu, AA Özdemir, M Altun, E Ergenekon
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 567-590, 2021
92021
Understanding college student’s motivation for physical activity participation: The role of gender, sport type and activity level
M Altun, B Sözeri, S Koçak
Journal of Human Sciences 13 (3), 5189-5200, 2016
72016
İnternetten spor ürünleri pazarlamasında tüketici güdüleri ve endişeleri
M Altun
Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2011
32011
Influence of quality attributes on the general satisfaction of participants during a European sporting event
L Gallardo, JL Felipe, J García-Unanue, P Burillo, E Ubago-Guisado, ...
Journal of Physical Education and Sport 17 (1), 248, 2017
22017
Annelerin değer algıları ile çocukların değer algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
M Altun
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
12018
The Evaluation of Sporting Success in Turkey The Example of Baku European Games
M Altun, MS Koçak
12016
Consumer motivations and concerns for online sport-related product marketing
M Altun, S Alay, M Karakilic
Marketing in and through Sport, 2012
12012
Marketing Strategies For Creating And Capturing Values: A Case Study Of Real Madrid Football Club
MA EKİNCİ, P GARCÍA-MANİTZ, A FERNÁNDEZ-LUNA, CK ARITAN, ...
Spor Bilimleri Dergisi 33 (3), 163-179, 2022
2022
Early childhood education teachers and administrators experices of Covid-19 pandemic: Interpretative phenomenological analysis
NI Erdoğan, A Adak Özdemir, E Ergenekon, M Altun
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 2021
2021
Marketing strategies: Two case studies of Real Madrid football club and Fenerbahçe Sports Club
M Altun Ekinci
Middle East Technical University, 2018
2018
Influence of quality attributes on the general satisfaction of participants during a European sporting event
L Gallardo Guerrero, JL Felipe Hernández, JF García Unanue, ...
2017
An Analysis of CollegeStudents Spectatorship Motives
M Altun, MS Koçak, B Sözeri
2016
El modelo de negocio del Real Madrid CF y sus efectos sobre las estrategias de marketing. Una perspectiva cualitativa.
M Altun, P Garcia-Manitz, Á Fernández-Luna
El deporte: dinamizador económico, 29, 2014
2014
Üniversite Öğrencilerinin Spor Tüketim Profilinin Belirlenmesi
MS Koçak, M Altun, B Sözeri
2013
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Algıları
M Altun, F Çalışandemir, P Ünüvar
Bildiriler Kitabı-I, 117, 0
A validity and reliability study: motivations and concerns of online sport-related product shoppers
S Alay, M Altun, M Karakilic
Are the time spent on internet and income level determinants of the motives and concerns of online sports-related product shoppers?
M Karakilic, M Altun, S Alay
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18