İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasil olmasi gerektiği üzerine bir değerlendirme AH HANÇER, Ö Şensoy, Hİ YILDIRIM Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 80-88, 2003 | 290 | 2003 |
İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme A Hançer, Ö Şensoy, H Yıldırım Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (13), 2003 | 227 | 2003 |
FEN EĞİTİMİNDE İLKÖĞRETİM 6. SINIFLARDA ÇİÇEKLİ BİTKİLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ S Akçay, M Aydoğdu, Hİ YILDIRIM, Ö Şensoy Kastamonu Eğitim Dergisi, 103, 2005 | 150 | 2005 |
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi H Yıldırım, Ö Şensoy Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (2), 2011 | 89 | 2011 |
İlköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin elektrik akımı konusunda sahip oldukları kavram yanılgıları H Yıldırım, N Yalçın, Ö Şensoy, S Akçay Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 2008 | 73 | 2008 |
İlköğretim 7. sınıflarda basit makinalar konusunun öğretiminde laboratuar yönteminin öğrenci başarısına etkisinin araştırılması A Telli, Hİ YILDIRIM, Ö Şensoy, N YALÇIN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 2004 | 73 | 2004 |
İLKÖĞRETİM 6. SINIF FEN BİLGİSİ DERSİNDE DUYU ORGANLARI KONUSUNUN İŞLENMESİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI VE TUTUM ÜZERİNDE ETKİSİ H Şenol, Ş Bal, Hİ Yıldırım Kastamonu eğitim dergisi 15 (1), 211-220, 2007 | 72 | 2007 |
Eleştirel düşünme becerilerini temel alan fen eğitiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine etkisi Hİ Yıldırım, N Yalçın Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 165-187, 2008 | 69 | 2008 |
Eleştirel düşünmeye dayalı fen eğitiminin öğrenme ürünlerine etkisi Hİ Yıldırım Yayınlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009 | 61 | 2009 |
Bilim şenliklerinin 6. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi Hİ Yıldırım, Ö Şensoy Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 14 (1), 23-40, 2016 | 55 | 2016 |
Bilim şenliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine etkisi Hİ YILDIRIM Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 390-409, 2018 | 52 | 2018 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ AMAÇLARININ GERÇEKLEŞTİRİLMESİNDE MEVCUT FEN BİLGİSİ MÜFREDAT PROGRAMININ AMAÇLAR BOYUTUNDA UYGUNLUĞU KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ A KARATEPE, Hİ YILDIRIM, Ö ŞENSOY, N YALÇIN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 165-175, 2004 | 45 | 2004 |
The effect of using out-of-school learning environments in science teaching on motivation for learning science HI Yildirim Participatory Educational Research 7 (1), 143-161, 2020 | 44 | 2020 |
İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL GELİŞİM DÜZEYLERİ, FEN BİLGİSİ BAŞARILARI, FEN BİLGİSİNE KARŞI TUTUMLARI VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ F Turhan, M Aydoğdu, Ö Şensoy, Hİ Yıldırım Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 439-450, 2008 | 38 | 2008 |
Araştırma soruşturma tabanlı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi Ö Şensoy, Hİ YILDIRIM Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (1), 34-46, 2017 | 34 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutum düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi-2 Hİ Yıldırım, F Kansız The Journal of Academic Social Science Studies 60 (2), 17-40, 2017 | 32 | 2017 |
Günlük bitcoin ile altın fiyatları arasındaki ilişkinin test edilmesi: 2012-2013 yılları arası johansen eşbütünleşme testi H Yıldırım İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (4), 2328-2343, 2018 | 31 | 2018 |
The Effect of Science Teaching Enriched with Technological Applications on the Science Achievements of 7th Grade Students. HI Yildirim, O Sensoy Journal of Education and Training Studies 6 (9), 53-68, 2018 | 29 | 2018 |
The impact of out-of-school learning environments on 6th grade secondary school students attitude towards science course H Yıldırım Journal of Education and Training Studies 6 (12), 2018 | 29 | 2018 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel DüşünmeEğilimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi H Yıldırım, Ö Şensoy Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 2017 | 28 | 2017 |