Follow
Halil İbrahim Yıldırım
Halil İbrahim Yıldırım
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasil olmasi gerektiği üzerine bir değerlendirme
AH HANÇER, Ö Şensoy, Hİ YILDIRIM
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 80-88, 2003
2902003
İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme
A Hançer, Ö Şensoy, H Yıldırım
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (13), 2003
2272003
FEN EĞİTİMİNDE İLKÖĞRETİM 6. SINIFLARDA ÇİÇEKLİ BİTKİLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
S Akçay, M Aydoğdu, Hİ YILDIRIM, Ö Şensoy
Kastamonu Eğitim Dergisi, 103, 2005
1502005
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi
H Yıldırım, Ö Şensoy
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (2), 2011
892011
İlköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin elektrik akımı konusunda sahip oldukları kavram yanılgıları
H Yıldırım, N Yalçın, Ö Şensoy, S Akçay
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 2008
732008
İlköğretim 7. sınıflarda basit makinalar konusunun öğretiminde laboratuar yönteminin öğrenci başarısına etkisinin araştırılması
A Telli, Hİ YILDIRIM, Ö Şensoy, N YALÇIN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 2004
732004
İLKÖĞRETİM 6. SINIF FEN BİLGİSİ DERSİNDE DUYU ORGANLARI KONUSUNUN İŞLENMESİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI VE TUTUM ÜZERİNDE ETKİSİ
H Şenol, Ş Bal, Hİ Yıldırım
Kastamonu eğitim dergisi 15 (1), 211-220, 2007
722007
Eleştirel düşünme becerilerini temel alan fen eğitiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine etkisi
Hİ Yıldırım, N Yalçın
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 165-187, 2008
692008
Eleştirel düşünmeye dayalı fen eğitiminin öğrenme ürünlerine etkisi
Hİ Yıldırım
Yayınlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009
612009
Bilim şenliklerinin 6. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi
Hİ Yıldırım, Ö Şensoy
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 14 (1), 23-40, 2016
552016
Bilim şenliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine etkisi
Hİ YILDIRIM
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 390-409, 2018
522018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ AMAÇLARININ GERÇEKLEŞTİRİLMESİNDE MEVCUT FEN BİLGİSİ MÜFREDAT PROGRAMININ AMAÇLAR BOYUTUNDA UYGUNLUĞU KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
A KARATEPE, Hİ YILDIRIM, Ö ŞENSOY, N YALÇIN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 165-175, 2004
452004
The effect of using out-of-school learning environments in science teaching on motivation for learning science
HI Yildirim
Participatory Educational Research 7 (1), 143-161, 2020
442020
İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL GELİŞİM DÜZEYLERİ, FEN BİLGİSİ BAŞARILARI, FEN BİLGİSİNE KARŞI TUTUMLARI VE CİNSİYET DEĞİŞKENLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
F Turhan, M Aydoğdu, Ö Şensoy, Hİ Yıldırım
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 439-450, 2008
382008
Araştırma soruşturma tabanlı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
Ö Şensoy, Hİ YILDIRIM
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 6 (1), 34-46, 2017
342017
Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutum düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi-2
Hİ Yıldırım, F Kansız
The Journal of Academic Social Science Studies 60 (2), 17-40, 2017
322017
Günlük bitcoin ile altın fiyatları arasındaki ilişkinin test edilmesi: 2012-2013 yılları arası johansen eşbütünleşme testi
H Yıldırım
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (4), 2328-2343, 2018
312018
The Effect of Science Teaching Enriched with Technological Applications on the Science Achievements of 7th Grade Students.
HI Yildirim, O Sensoy
Journal of Education and Training Studies 6 (9), 53-68, 2018
292018
The impact of out-of-school learning environments on 6th grade secondary school students attitude towards science course
H Yıldırım
Journal of Education and Training Studies 6 (12), 2018
292018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel DüşünmeEğilimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
H Yıldırım, Ö Şensoy
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 2017
282017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20