Follow
meltem öztürk
meltem öztürk
Ass.Prof./Ph.D. Marketing/ Pamukkale University, HVS, Department of Marketing and Advertising
Verified email at pau.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Mobil reklamlar ve mobil reklam araçlarına yönelik tutumlar
S Barutçu, MÖ Göl
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2009
1132009
Yönetim inovasyonu
A Soylu, MÖ Göl
Sosyoekonomi 11 (11), 2010
792010
How housing brands use social media in their marketing communications?: A content analysis
M Öztürk, TP Batum
Yönetim Bilimleri Dergisi 17 (33), 111-135, 2019
192019
Marka İletişim Yöntemlerinin Müşteri Üzerindeki Etkisini Maksimum Değere Ulaştıran Bir Matematiksel Model
M Öztürk, S Gönenç
Cumhuriyet Üniversitesi, İİBF Dergisi (Journal of Economics and …, 2018
42018
Konut Markalaşmasında Tüketici Merkezli Marka Konumlandırma Tipolojisi İçin Bir Ölçek Geliştirme
M Öztürk
Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
42016
İNTERNETTE EMLAK REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ GÜVENİ: TÜKETİCİ TUTUM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Öztürk, P Bacaksız
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (18), 323-348, 2019
32019
An Application Regarding the Perceptions and Attitudes on the Occupation and Education of Marketing Including the Students of Business Enterprise in Turkey
A Soylu, M Öztürk
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2011
32011
Exploring Consumers’ Perceptions of Automobile Brands in Turkey Through Multidimensional Scaling
M Öztürk, S Küçükkancabaş, A Akyol
European University of Lefke Social Science Journal 1, 180-192, 2010
32010
"DİJİTAL PAZARLAMA": (Değişen Pazarlama Anlayışı)
M Öztürk
2018
Gayrimenkul 4.0 ve Sektördeki Yapay Zeka Uygulamalarının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
M Öztürk
4th International Symposium on New Trends in Social Science (SOBY) 1 (1), 57, 2018
2018
Brands in Digital Transformation and Real Estate 4.0
M Öztürk
INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES (ICPESS) 1 …, 2018
2018
Pazarlama Uygulamalarında Yapay Zeka ve Tüketici Yenilikçiliği İlişkisi
M Öztürk
22. Pazarlama Kongresi, 1153-1161, 2017
2017
Konut Markaları Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyayı Nasıl Kullanıyor?: Bir İçerik Analizi, How Housing Brands Use Social Media in Their Marketing Communications?: A Content …
M Öztürk, NF Batum, T. Perçin, Ersoy
21. Pazarlama Kongresi 1, 370-390, 2016
2016
Effects of Store Quality Attributes on Service Image
M Öztürk, A Akyol
9th International Conference, Albania, 2012
2012
İşletme Bölümü Öğrencilerinin Pazarlama Eğitimi Ve Mesleğine Bakış Açıları Ve Farkındalıkları Üzerine Bir Uygulama: PAU İİBF ve Honaz MYO Örneği
M Öztürk, A Soylu
2. Uluslar arası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 2011
2011
Brand Communication in International Markets: A Study on the Global Brands in the Automobile Industry
M Öztürk
EUL, ISS, 2008
2008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16