Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya ili) E Ağaoğlu, Y Altınkurt, K Yılmaz, T Karaöse Eğitim ve Bilim 37 (164), 2012 | 312 | 2012 |
Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri K Yılmaz, Y Altınkurt Uluslararası insan bilimleri dergisi 8 (1), 942-973, 2011 | 263 | 2011 |
Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi Y ALTINKURT Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 129-142, 2008 | 227 | 2008 |
The relationship between teachers’ emotional labor and burnout level K Yılmaz, Y Altınkurt, M Güner Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 75-90, 2015 | 214 | 2015 |
Examining the relationship between management by values and organizational justice by secondary school teachers’ perceptions Y Altınkurt, K Yılmaz Educational Administration: Theory and Practice 16 (4), 463-484, 2010 | 213* | 2010 |
Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki İ Çolak, Y Altınkurt Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 23 (1), 33-71, 2017 | 163* | 2017 |
Relationship between school administrators’ power sources and teachers’ job satisfaction K Yılmaz, Y Altınkurt Kastamonu Education Journal 20 (2), 385-402, 2012 | 163* | 2012 |
Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ile iş doyumları arasındaki ilişki Y Altınkurt, K Yılmaz Sakarya University Journal of Education 4 (2), 57-71, 2014 | 155* | 2014 |
Educational beliefs of primary and secondary school teachers Y Altınkurt, K Yılmaz, A Oğuz Ondokuz Mayıs University Journal of Education Faculty 31 (2), 1-19, 2012 | 143* | 2012 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri Y Altınkurt, K Yılmaz Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (22), 113-128, 2011 | 141* | 2011 |
Örgütsel iklim ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması K Yılmaz, Y Altınkurt Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 2013 | 134 | 2013 |
Okul müdürlerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki Y Altınkurt, K Yılmaz, E Erol, ET Salalı Journal of Teacher Education and Educators 3 (1), 25-52, 2014 | 119* | 2014 |
Göreve yeni başlayan özel dershane öğretmenlerinin kurumlarındaki çalışma koşullarına ilişkin görüşleri K Yılmaz, Y Altınkurt Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 635-650, 2011 | 116* | 2011 |
Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması K Yılmaz, Y Altınkurt, Ö Çokluk Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (1), 335-350, 2011 | 115 | 2011 |
Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki Y Altınkurt, K Yılmaz Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 1833-1852, 2012 | 108 | 2012 |
Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul müdürlerinin iletişim becerilerine ilişkin görüşleri Y Şimşek, Y Altınkurt Akademik bakış 17 (1), 1-16, 2009 | 101 | 2009 |
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Y Altınkurt, K Yılmaz, E Erol Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 48–62, 2014 | 94 | 2014 |
Eğitim örgütlerinde stratejik liderlik ve okul müdürlerinin stratejik liderlik uygulamaları Y Altınkurt PQDT-Global, 2007 | 88 | 2007 |
Relationship between the leadership behaviors, organizational justice and organizational trust. K Yilmaz, Y Altinkurt Çukurova University Faculty of Education Journal 41 (1), 2012 | 83 | 2012 |
Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji A Aydın, K Yılmaz, Y Altınkurt | 82 | 2013 |