Işık Ünitesinin İlköğretim Öğrencilerine Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Odaklı Yöntem İle Öğretimi E Altun Gazi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 108 | 2010 |
Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimi öz-yeterlik inançlarının incelenmesi: Rize ili örneklemi M Küçük, E Altun, G Paliç Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 45-70, 2013 | 63 | 2013 |
Öğretmen adaylarının yaratıcı dramaya yönelik tutumları ile empatik eğilim düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi A Oğuz, E Altun 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 37 | 2011 |
What does critical thinking mean? Examination of pre-service teachers’ cognitive structures and definitions for critical thinking E Altun, N Yildirim Thinking Skills and Creativity 49, 101367, 2023 | 32 | 2023 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin eleştirel düşünmeye yönelik görüşlerinin belirlenmesi E Altun, T Özsevgeç Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 66-95, 2015 | 18 | 2015 |
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri ile tartışma eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi E Altun, H Bağ, G Paliç 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 18 | 2011 |
2005-2015 Yılları Arasında Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi E Altun, T Özsevgeç Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği 4 (2), 141-154, 2016 | 12 | 2016 |
Yaratıcı drama uygulamalarının öğretmen adaylarının yaratıcı dramaya yönelik tutumlarına ve utangaçlık düzeylerine etkisi A Oğuz, E Altun The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6), 37-52, 2013 | 11 | 2013 |
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri, 10 T Özsevgeç, E Altun Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 2012 | 10 | 2012 |
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının düşünme stilleri ile fizik laboratuar tutumları arasındaki ilişki G Paliç, E Altun 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 10 | 2011 |
The Effect of a STEM Education Workshop on Science Teachers' Instructional Practices. S Cinar, N Pirasa, E Altun Journal of Turkish Science Education 19 (1), 349-369, 2022 | 8 | 2022 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sözlü argüman oluşturma becerilerinin değerlendirilmesi. 11 T Özsevgeç, E Altun Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 11-14, 2014 | 7 | 2014 |
Evaluation of Teaching Environments Created by Pre-Service Science Teachers. E Altun, T Özsevgeç Universal Journal of Educational Research 4 (9), 2055-2060, 2016 | 5 | 2016 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yazılı ve sözlü argüman oluşturma becerilerinin gelişimi E Altun Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 4 | 2018 |
Sınıf öğretmeni adaylarının demokratik tutumları ile karar verme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi E Altun, A Oğuz 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2012 | 4 | 2012 |
TENDENCIES IN STUDIES DONE WITH SCIENCE TEACHER CANDIDATES IN TURKEY E Altun, S Çınar, S Erenler, S Demirci The Journal of International Social Research 9 (45), 523-526, 2016 | 2 | 2016 |
YARATICI DRAMA UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI DRAMAYA YÖNELİK TUTUMLARINA VE UTANGAÇLIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ E ALTUN, O Ayşegül The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 6), 37-52, 2024 | | 2024 |
Fe Eğiti i ve Araştır aları Der eği Fe Bili leri Öğreti i Dergisi E ALTUN, T cay ÖZSEVGEÇ | | |