Matematik eğitiminin gerekliliği ve önemi A Işık, A Çiltaş, M Bekdemir Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 174-184, 2008 | 238 | 2008 |
Öğretmen yetiştirme ve öğretmenlik mesleği A Işık, A Çiltaş, F Baş Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (1), 53-62, 2010 | 181 | 2010 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme ile ilgili farkindaliklari L Akgün, A Çiltaş, D Deniz, Z Çiftçi, I Ahmet Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-34, 2013 | 112 | 2013 |
Öğretmen adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi A Işık, T Kar Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 39-49, 2011 | 90 | 2011 |
Matematik kaygısını oluşturan ve artıran öğretmen davranışları ve çözüm yolları. M Berkedmir, A Işik, Y Çikili Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2004 | 83 | 2004 |
Matematik eğitiminde görselleştirme yaklaşımı A Işık, AC Konyalıoğlu Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 11, 462-471, 2005 | 64 | 2005 |
Limit kavramının anlaşılmasında etkileşimli öğretim stratejisinin etkinliğinin incelenmesi ve bu süreçte karşılaşılan kavram yanılgıları K Akbulut, A IŞIK Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 13 (2), 497-512, 2005 | 61 | 2005 |
Cebirdeki kavramlara yönelik öğrenme güçlükleri üzerine bir çalışma T KAR, A ÇİLTAŞ, A IŞIK Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 939-952, 2011 | 56 | 2011 |
ANALYSIS OF THE VIEWS OF SECONDARY SCHOOL MATHS TEACHERS ON MODEL AND MODELING A Işık, E Mercan Kastamonu Education Journal 23 (4), 1835-1850, 2015 | 55 | 2015 |
Matematiksel modelleme yoluyla öğretimin ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının modelleme becerileri üzerine etkisi A Çiltaş, A Işık Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (2), 1177-1194, 2013 | 42 | 2013 |
Matematik dünyasında değişimler A Işık Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 365-368, 2002 | 35 | 2002 |
Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi A IŞIK, Y Züleyha Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (2), 2015 | 33 | 2015 |
TEACHERS’VIEWS ON THE INSTRUCTION OF AREA AND VOLUME CONCEPTS IN SOLID OBJECTS WITH MATEMATICAL MODELS AND MATEMATICAL MODELING METHOD G Özdemir, A Işık Kastamonu Education Journal 23 (3), 1251-1276, 2015 | 33 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu cisimlere ilişkin konu alan bilgilerinin incelenmesi Z Çakmak, AC KONYALIOĞLU, A IŞIK Middle Eastern & African Journal of Educational Research 8 (1), 28-44, 2014 | 33 | 2014 |
Matematiğin doğası ve eğitimdeki yeri A Işık, M Bekdemir Çağdaş Eğitim Dergisi 245 (9), 19-22, 1998 | 33 | 1998 |
Eğitimsizler için modifiye edilen Mini Mental Testin (MMSE-E) Türk Toplumunda Alzheimer Hastalığı tanısında geçerlik ve güvenilirlik çalışması G BABACAN-YILDIZ, E UR-ÖZÇELİK, M KOLUKISA, AT IŞIK, ... Türk Psikiyatri Dergisi 27 (1), 41-46, 2016 | 29 | 2016 |
Evaluation of conceptual knowledge and procedural knowledge on algebra area of elementary school students M Bekdemir, A IŞIK EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 7 (28), 2007 | 27 | 2007 |
Eğitim fakülteleri sınıf öğretmenliği programında okutulan matematik derslerinin ilköğretim matematik müfredatına uygunluğu Y SOYLU, A IŞIK, AC KONYALIOĞLU Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (1), 117-124, 2004 | 27 | 2004 |
Matematiksel Modelleme Yönteminin Akademik Başariya Etkisi A ÇİLTAŞ, A IŞIK İçindekiler/contents, 2012 | 26 | 2012 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri C Işık, T Kar, A Işık, G Güler Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 3 (3), 161-182, 2012 | 24 | 2012 |