Takip et
Nagihan TANIK ÖNAL
Nagihan TANIK ÖNAL
Doçent Doktor, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Fakültesi
ohu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
U Böyük, N Tanık, S Saraçoğlu
Tübav Bilim Dergisi 4 (1), 20-30, 2011
1262011
Fen ve teknoloji dersi yazılı sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
N Tanık, S Saraçoğlu
TÜBAV Bilim Dergisi 4 (4), 235-246, 2011
982011
The effect of augmented reality on the astronomy achievement and interest level of gifted students
NT Önal, N Önal
Education and Information Technologies 26 (4), 4573-4599, 2021
462021
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri
S SARAÇOĞLU, U BÖYÜK, N TANIK
412011
Teaching Science through Distance Education during the COVID-19 Pandemic.
N Tanik-Önal, N Önal
International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1898-1911, 2020
292020
Bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
NT ÖNAL
International Journal of Active Learning 2 (1), 1-21, 2017
202017
From the Environmental Identity to the Behavior: The Status of Pre-Service Science Teachers.
E Kizilay, NT Önal
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 271-279, 2019
162019
Sekizinci sınıf öğrencilerinin yenilenebilir enerji kaynaklarına ilişkin algılarının bilim karikatürleri aracılığıyla incelenmesi
T Yıldırım, N Tanık Önal, U Büyük
Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019
152019
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının çevre kimliklerinin ve çevre dostu davranışlarının belirlenmesi
N Tanik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
152012
Investigation of Middle School Students' Attitudes towards Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Education and Determination of the Predictors.
CG Demir, NT Önal, N Önal
Journal of Science Learning 4 (2), 101-112, 2021
122021
Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilişim teknolojileri yeterliliklerine ilişkin görüşleri
N Önal
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2014
112014
Science Education in Outdoor Learning Environments from the Perspective of Preschool Teachers: Definitions, Opportunities, Obstacles, and Possible Solutions.
N Tanik Onal, E Ezberci Cevik
Malaysian online journal of educational sciences 10 (1), 37-51, 2022
92022
Investigation of Technology Integration Knowledge of Science Teachers: A Case Study.
N Tanik Önal
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 773-793, 2021
92021
Relationship between the attitudes of pre-school teacher candidates towards environmental issues and their self-efficacy beliefs about environmental education
NT ÖNAL
Review of International Geographical Education Online 10 (4), 706-727, 2020
92020
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
NT ÖNAL, A KILINÇ, S SARAÇOĞLU
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 749-777, 2020
92020
İngilizce mobil öğrenme tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ö Nezih, NT ÖNAL
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 283-289, 2019
92019
Using Technology in Education from the Pre-Service Science and Mathematics Teachers' Perspectives.
A Saylan, NT Onal, N Onal
International Education Studies 11 (10), 28-41, 2018
92018
SWOT analysis of distance education based on preschool teacher candidates
HU Bayrak, NT Önal
Culture 6 (12), 189-234, 2021
82021
Investigation of gifted students’ environmental awareness
NT Önal
International Journal of Curriculum and Instruction 12 (2), 95-107, 2020
82020
ELEMENTLER VE BİLEŞİKLER KONUSU İÇİN GEÇERLİ VE GÜVENİLİR BİR BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
AA EREN, NT ÖNAL, U BÜYÜK
Pearson Journal 5 (6), 152-167, 2020
72020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20