Follow
Nagihan TANIK ÖNAL
Nagihan TANIK ÖNAL
Doçent Doktor, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Verified email at ohu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
U Böyük, N TANIK, S Saraçoğlu
Tübav Bilim Dergisi 4 (1), 20-30, 2011
1252011
Fen ve teknoloji dersi yazılı sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
N Tanık, S Saraçoğlu
TÜBAV Bilim Dergisi 4 (4), 235-246, 2011
972011
The effect of augmented reality on the astronomy achievement and interest level of gifted students
NT Önal, N Önal
Education and Information Technologies 26 (4), 4573-4599, 2021
462021
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri
S SARAÇOĞLU, U BÖYÜK, N TANIK
412011
Teaching Science through Distance Education during the COVID-19 Pandemic.
N Tanik-Önal, N Önal
International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1898-1911, 2020
292020
Bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
NT ÖNAL
International Journal of Active Learning 2 (1), 1-21, 2017
202017
From the Environmental Identity to the Behavior: The Status of Pre-Service Science Teachers.
E Kizilay, NT Önal
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 271-279, 2019
152019
Sekizinci sınıf öğrencilerinin yenilenebilir enerji kaynaklarına ilişkin algılarının bilim karikatürleri aracılığıyla incelenmesi
T Yıldırım, N Tanık Önal, U Büyük
Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019
152019
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının çevre kimliklerinin ve çevre dostu davranışlarının belirlenmesi
N Tanik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
152012
Investigation of Middle School Students' Attitudes towards Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Education and Determination of the Predictors.
CG Demir, NT Önal, N Önal
Journal of Science Learning 4 (2), 101-112, 2021
122021
Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilişim teknolojileri yeterliliklerine ilişkin görüşleri
N Önal
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2014
112014
Science Education in Outdoor Learning Environments from the Perspective of Preschool Teachers: Definitions, Opportunities, Obstacles, and Possible Solutions.
N Tanik Onal, E Ezberci Cevik
Malaysian online journal of educational sciences 10 (1), 37-51, 2022
92022
Investigation of Technology Integration Knowledge of Science Teachers: A Case Study.
N Tanik Önal
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 773-793, 2021
92021
Relationship between the attitudes of pre-school teacher candidates towards environmental issues and their self-efficacy beliefs about environmental education
NT ÖNAL
Review of International Geographical Education Online 10 (4), 706-727, 2020
92020
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
NT ÖNAL, A KILINÇ, S SARAÇOĞLU
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 749-777, 2020
92020
Using Technology in Education from the Pre-Service Science and Mathematics Teachers' Perspectives.
A Saylan, NT Onal, N Onal
International Education Studies 11 (10), 28-41, 2018
92018
SWOT analysis of distance education based on preschool teacher candidates
HU Bayrak, NT Önal
Culture 6 (12), 189-234, 2021
82021
Investigation of gifted students’ environmental awareness
NT Önal
International Journal of Curriculum and Instruction 12 (2), 95-107, 2020
82020
İngilizce mobil öğrenme tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ö Nezih, NT ÖNAL
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 283-289, 2019
82019
ELEMENTLER VE BİLEŞİKLER KONUSU İÇİN GEÇERLİ VE GÜVENİLİR BİR BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
AA EREN, NT ÖNAL, U BÜYÜK
Pearson Journal 5 (6), 152-167, 2020
72020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20