İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilimsel süreç beceri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi U Böyük, N TANIK, S Saraçoğlu Tübav Bilim Dergisi 4 (1), 20-30, 2011 | 125 | 2011 |
Fen ve teknoloji dersi yazılı sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi N Tanık, S Saraçoğlu TÜBAV Bilim Dergisi 4 (4), 235-246, 2011 | 97 | 2011 |
The effect of augmented reality on the astronomy achievement and interest level of gifted students NT Önal, N Önal Education and Information Technologies 26 (4), 4573-4599, 2021 | 46 | 2021 |
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeyleri S SARAÇOĞLU, U BÖYÜK, N TANIK | 41 | 2011 |
Teaching Science through Distance Education during the COVID-19 Pandemic. N Tanik-Önal, N Önal International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1898-1911, 2020 | 29 | 2020 |
Bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri NT ÖNAL International Journal of Active Learning 2 (1), 1-21, 2017 | 20 | 2017 |
From the Environmental Identity to the Behavior: The Status of Pre-Service Science Teachers. E Kizilay, NT Önal International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 271-279, 2019 | 15 | 2019 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin yenilenebilir enerji kaynaklarına ilişkin algılarının bilim karikatürleri aracılığıyla incelenmesi T Yıldırım, N Tanık Önal, U Büyük Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019 | 15 | 2019 |
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının çevre kimliklerinin ve çevre dostu davranışlarının belirlenmesi N Tanik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 15 | 2012 |
Investigation of Middle School Students' Attitudes towards Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Education and Determination of the Predictors. CG Demir, NT Önal, N Önal Journal of Science Learning 4 (2), 101-112, 2021 | 12 | 2021 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilişim teknolojileri yeterliliklerine ilişkin görüşleri N Önal Yayımlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2014 | 11 | 2014 |
Science Education in Outdoor Learning Environments from the Perspective of Preschool Teachers: Definitions, Opportunities, Obstacles, and Possible Solutions. N Tanik Onal, E Ezberci Cevik Malaysian online journal of educational sciences 10 (1), 37-51, 2022 | 9 | 2022 |
Investigation of Technology Integration Knowledge of Science Teachers: A Case Study. N Tanik Önal International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 773-793, 2021 | 9 | 2021 |
Relationship between the attitudes of pre-school teacher candidates towards environmental issues and their self-efficacy beliefs about environmental education NT ÖNAL Review of International Geographical Education Online 10 (4), 706-727, 2020 | 9 | 2020 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ NT ÖNAL, A KILINÇ, S SARAÇOĞLU Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 749-777, 2020 | 9 | 2020 |
Using Technology in Education from the Pre-Service Science and Mathematics Teachers' Perspectives. A Saylan, NT Onal, N Onal International Education Studies 11 (10), 28-41, 2018 | 9 | 2018 |
SWOT analysis of distance education based on preschool teacher candidates HU Bayrak, NT Önal Culture 6 (12), 189-234, 2021 | 8 | 2021 |
Investigation of gifted students’ environmental awareness NT Önal International Journal of Curriculum and Instruction 12 (2), 95-107, 2020 | 8 | 2020 |
İngilizce mobil öğrenme tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması Ö Nezih, NT ÖNAL Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 283-289, 2019 | 8 | 2019 |
ELEMENTLER VE BİLEŞİKLER KONUSU İÇİN GEÇERLİ VE GÜVENİLİR BİR BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI AA EREN, NT ÖNAL, U BÜYÜK Pearson Journal 5 (6), 152-167, 2020 | 7 | 2020 |