Takip et
H.İsmail Arslantaş
H.İsmail Arslantaş
Mersin Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretim elemanlarinin öğretim stratejileri-yöntem ve teknikleri, iletişim ve ölçme değerlendirme yeterliklerine yönelik öğrenci görüşleri
Hİ Arslantaş
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 487-506, 2014
1312014
Etkili öğretmen özellikleri üzerine siralama yöntemiyle bir ölçekleme çalişmasi
M Özkan, Hİ Arslantaş
Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi 15 (1), 311-330, 2013
1152013
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin görüşlerine göre okul müdürlerinin çatışma yönetimi yaklaşımlarının incelenmesi
Hİ Arslantaş, M Özkan
Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (2), 555-570, 2012
992012
İlköğretim müfettişlerinin mesleki yardım ve rehberlik rollerinin öğretmen algılarına göre değerlendirilmesi
Hİ Arslantaş
Unpublished doctoral dissertation, Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2007
582007
Öğretmen ve yönetici gözüyle etkili okulda yönetici özelliklerinin belirlenmesi
M ÖZKAN, Hİ ARSLANTAŞ
The Journal of Academic Social Science Studies 8 (26), 181-193, 2019
542019
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE KARŞI TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Aİ Kaya, H ismail ARSLANTAŞ, N ŞİMŞEK
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (30), 376-387, 2009
472009
Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayelerinin tükenmişliğe etkisi
R TÖSTEN, Hİ ARSLANTAŞ, G ŞAHİN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 726-744, 2017
392017
Okul müdürlerinin çatışma çözmede yapıcı yıkıcı olmaları ile öğretim liderliği arasındaki ilişki
Hİ Arslantaş, M Özkan
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 231-240, 2012
382012
İlkokuma yazma öğretiminde ses temelli cümle yöntemiyle çözümleme yönteminin karşılaştırılması
Hİ Arslantaş, M Cinoğlu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 81-92, 2010
382010
Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının empatik tutumlarına ilişkin algıları ile ders başarıları arasındaki ilişki
M Murat, H Özgan, Hİ Arslantaş
Milli Eğitim Dergisi 33 (168), 2005
292005
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
Hİ Arslantaş, M Özkan, E Külekçı
Electronic Journal of Social Sciences 11 (39), 2012
192012
Lise öğretmenlerinde mesleki motivasyon unsurları: Karma yöntemli bir çalışma
Hİ ARSLANTAŞ, R TÖSTEN, DB MARAKÇI
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 880-895, 2018
182018
EĞİTİM MÜFETTİŞLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI
Hİ ARSLANTAŞ, M Özkan
Education Sciences 8 (2), 179-192, 2013
132013
Liselerde ders denetimi uygulamalarının değerlendirilmesi
Hİ ARSLANTAŞ, R TÖSTEN, YE AVCI
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 417-431, 2020
112020
" Öğretmenlik Uygulaması" Dersinin, Uygulama Öğretim Elemanları ve Uygulama Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Hİ ARSLANTAŞ, MA YILDIZ
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2013
112013
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Velilerden Taleplerinin Değerlendirilmesi/Evaluation Of Requests Of Pre-School Educational Institutions From Parents
M Cinoğlu, Hİ Arslantaş, M Öztürk
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (20), 375-393, 2012
102012
ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN SAHİP OLDUKLARI ÖRGÜTSEL GÜÇ KAYNAKLARI DÜZEYİ
Hİ ARSLANTAŞ, İD UĞUR
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (11), 46-63, 2018
92018
A study of scaling with ranking judgment method on characteristic of effective teacher
M Özkan, Hİ Arslantaş
Trakya University Journal of Social Science 15 (1), 311-330, 2013
92013
Öğretim elemanlarının sınıf içi öğretim becerilerinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
Hİ Arslantaş, M Cinoğlu, MA YILDIZ
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 67-90, 2013
82013
İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Tutumlarının Değerlendirilmesi
AI Kaya, Hİ Arslantaş, N Şimşek
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 30, 367-387, 2009
82009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20