Sustainable development education and its reflections on curricula B Bulut, Z Çakmak Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi Sayı Dergisi 7, 2680-2697, 2018 | 47* | 2018 |
The level of acquired social studies specific skills C Taşkıran, K Baş, B Bulut Journal of Social Sciences 6 (11), 1-19, 2016 | 44* | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının internet kullanım durumları ile küresel vatandaşlık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi Z Çakmak, B Bulut, C TAŞKIRAN Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 99-112, 2015 | 27* | 2015 |
Global citizenship in technology age from the perspective of social sciences B Bulut, Z Çakmak, C Kara Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 442-448, 2013 | 24 | 2013 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının eğitim inançlarına yönelik görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 22 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015 | 21 | 2015 |
Correlation between global citizenship and sustainable development awareness levels of pre-service teachers B Bulut International Online Journal of Educational Sciences 11 (3), 279-293, 2020 | 20 | 2020 |
The impact of peer instruction on academic achievements and creative thinking skills of college students B Bulut International Journal of Educational Methodology 5 (3), 503-512, 2019 | 19 | 2019 |
Argumentation-Based Learning in Social Studies Teaching. B Bulut, I Arikan Journal of Education and Learning 8 (3), 89-94, 2019 | 15 | 2019 |
Altıncı sınıf sosyal bilgiler programındaki kazanımların zihinsel beceriler açısından incelenmesi B Bulut, C Taşkıran Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-13, 2014 | 14 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve 4-7. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitaplarının coğrafya kavramları bağlamında değerlendirilmesi T KAÇAR, B BULUT Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 652-679, 2020 | 13 | 2020 |
Sosyal bilgiler perspektifinden küresel okuryazarlık becerisi B BULUT, Z ÇAKMAK Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 160-180, 2019 | 13 | 2019 |
Değerler eğitimine sosyal psikolojik bir yaklaşım: Normatif sosyal etki ve bilgisel sosyal etkinin işlevsellliği C Kara, B Bulut, Y Topkaya, C Taşkıran Turkish Studies (Elektronik), 2014 | 13 | 2014 |
Sosyal bilgiler dersinde topluma hizmet uygulamaları ve sosyal kulüplerle değerler eğitimi B Bulut, C Kara IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1621-1628, 2012 | 13 | 2012 |
Relationships between global literacy, global citizenship and social Studies Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran changes 8 (23), 2017 | 12 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik görüşleri K BAŞ, C TAŞKIRAN, B BULUT Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2016 (6), 75-84, 2016 | 12 | 2016 |
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programında yer alan konuların tarih bilinci oluşturmadaki etkililiğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Elazığ ili örneği) B Bulut Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 10 | 2011 |
6. sınıf sosyal bilgiler dersinde etkinlik temelli öğretimin kullanılmasının öğrencilerin çevresel okuryazarlık düzeylerine etkisi S ASLAN, B BULUT Turkish Journal of Educational Studies 8 (1), 85-108, 2021 | 7 | 2021 |
Ortaokul Sosyal Bilgiler dersinde akran öğretimi metodunun etkililiğinin değerlendirilmesi B Bulut Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 6 | 2016 |
Examining attitudes of social studies preservice teachers towards scientific research Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015 | 6 | 2015 |