Follow
Birol Bulut
Title
Cited by
Cited by
Year
Sustainable development education and its reflections on curricula
B Bulut, Z Çakmak
Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi Sayı Dergisi 7, 2680-2697, 2018
45*2018
The level of acquired social studies specific skills
C Taşkıran, K Baş, B Bulut
Journal of Social Sciences 6 (11), 1-19, 2016
44*2016
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının internet kullanım durumları ile küresel vatandaşlık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Z Çakmak, B Bulut, C TAŞKIRAN
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 99-112, 2015
25*2015
Global citizenship in technology age from the perspective of social sciences
B Bulut, Z Çakmak, C Kara
Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 442-448, 2013
242013
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının eğitim inançlarına yönelik görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
222016
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi
Z Çakmak, C TAŞKIRAN, B Bulut
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015
212015
Correlation between global citizenship and sustainable development awareness levels of pre-service teachers
B Bulut
International Online Journal of Educational Sciences 11 (3), 279-293, 2020
192020
The impact of peer instruction on academic achievements and creative thinking skills of college students
B Bulut
International Journal of Educational Methodology 5 (3), 503-512, 2019
192019
Argumentation-Based Learning in Social Studies Teaching.
B Bulut, I Arikan
Journal of Education and Learning 8 (3), 89-94, 2019
152019
Altıncı sınıf sosyal bilgiler programındaki kazanımların zihinsel beceriler açısından incelenmesi
B Bulut, C Taşkıran
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-13, 2014
142014
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve 4-7. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitaplarının coğrafya kavramları bağlamında değerlendirilmesi
T KAÇAR, B BULUT
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 652-679, 2020
132020
Sosyal bilgiler perspektifinden küresel okuryazarlık becerisi
B BULUT, Z ÇAKMAK
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 160-180, 2019
132019
Değerler eğitimine sosyal psikolojik bir yaklaşım: Normatif sosyal etki ve bilgisel sosyal etkinin işlevsellliği
C Kara, B Bulut, Y Topkaya, C Taşkıran
Turkish Studies (Elektronik), 2014
132014
Sosyal bilgiler dersinde topluma hizmet uygulamaları ve sosyal kulüplerle değerler eğitimi
B Bulut, C Kara
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1621-1628, 2012
132012
Relationships between global literacy, global citizenship and social Studies
Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran
changes 8 (23), 2017
122017
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik görüşleri
K BAŞ, C TAŞKIRAN, B BULUT
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2016 (6), 75-84, 2016
122016
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programında yer alan konuların tarih bilinci oluşturmadaki etkililiğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Elazığ ili örneği)
B Bulut
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
102011
6. sınıf sosyal bilgiler dersinde etkinlik temelli öğretimin kullanılmasının öğrencilerin çevresel okuryazarlık düzeylerine etkisi
S ASLAN, B BULUT
Turkish Journal of Educational Studies 8 (1), 85-108, 2021
72021
Ortaokul Sosyal Bilgiler dersinde akran öğretimi metodunun etkililiğinin değerlendirilmesi
B Bulut
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
62016
Examining attitudes of social studies preservice teachers towards scientific research
Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015
62015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20