Follow
Hızır Dinler
Title
Cited by
Cited by
Year
5-6 Yaş Çocukları için 21.yy Becerileri Ölçeği (DAY-2): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
V Yalçın, A Simsar, H Dinler
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (32), 78-97, 2020
142020
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
H Dinler, A Simsar, Y Doğan
Çocuk ve Gelişim Dergisi 3 (5), 1-11, 2020
132020
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları Araçlar
N Işıkoğlu Erdoğan, S Aydoğan, S Efe Kendüzler, E Dülger, H Dinler, ...
Yaşadıkça Eğitim 35 (1), 1-19, 2021
122021
The Effect of Poetry Focused Supportive Educational Program to Preschool Children's Phonological Awareness
H Dinler, FN Cevher-Kalburan
Kastamonu Education Journal 29 (5), 1034-1051, 2021
9*2021
3-6 Yaş Çocukların 21. Yüzyıl Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
H Dinler, A Simsar, V Yalçın
e-Kafkas Journal of Educational Research 8 (2), 281-303, 2021
42021
Impacts of Parent’s Reading Habits at Home on Children’ Listening Skills
A Simsar, L Coşkun, H Dinler
International Journal on Studies in Education 6 (2), 240-254, 2024
2024
Okula Başlangıç Öğretmen Eğitim Programı'nın (OBEP) Okul Öncesi Eğitime Başlayan Çocukların Sosyal Duygusal Uyumlarına ve Okula Hazır Oluş Düzeylerine Etkisi
H Dinler
2023
Yeme Bozukluğu Olan Çocuklar
H Dinler
Erken Çocuklukta Risk Altındaki Çocuklar Öğretmenler ve Aileler, 105-120, 2023
2023
Kriz Sonrası Psikolojik Tepki Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
H Dinler, MA Ağca, E Asıcı
EDUCongress 2023 International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20-22 …, 2023
2023
Growth Mindset in Early Childhood: Why and How?
V Yalçın, H Dinler
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 23 (1), 2022
2022
3-4 Yaş Çocukları için 21. yy Becerileri Ölçeği (DAY 1) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
H Dinler, A Simsar, V Yalçın
Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (3), 1284-1303, 2022
2022
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Sanat Eğitiminin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Sürdürülebilirlik Açısından Değerlendirilmesi
H Dinler
VIII. Turkcess 2022 Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay …, 2022
2022
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocuklara İlişkin Algıları: Metafor Analizi Örneği
H Dinler
VIII. Turkcess 2022 Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay …, 2022
2022
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fiziksel Oyuna Yönelik Tutumlarının ve Uygulamalarının İncelenmesi
M Ay, S Aydoğan, H Dinler, S Efe Kendüzler
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE-2022), 2022
2022
Growth Mindset in Early Childhood: Why and How?
H Dinler, V Yalçın
8th International Academic Studies Conference (UBCAK-2022), 2022
2022
Bebeklik ve Erken Çocukluk Dönemi Uyum ve Davranış Problemleri
H Dinler
Yaşam Dönemleri ve Uyum Sorunları, 55-94, 2022
2022
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları Araçlar.
N Işıkoğlu Erdoğan, S Aydoğan, S Efe Kendüzler, E Dülger Ceylan, ...
Journal of Education for Life/Yaşadıkça Eğitim Dergisi 35 (1), 2021
2021
Online Education in the United States and Turkey during the COVID-19 outbreak
J Middleton, S Tours, A Simsar, A Orville, P Bucha, H Dinler
44th Annual Conference Eastern Educational Research Association (EERA-2021), 2021
2021
3-4 Yaş Çocukları İçin 21. Yy Becerileri Ölçeği (DAY-1): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
A Simsar, V Yalçın, H Dinler
I. Uluslararası Pedagojik Araştırmalar Kongresi (ICOPR'20), 2020
2020
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm Farkındalığı Hakkındaki Görüşleri
H Dinler, Y Doğan, A Simsar
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20