5-6 Yaş Çocukları için 21.yy Becerileri Ölçeği (DAY-2): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması V Yalçın, A Simsar, H Dinler Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (32), 78-97, 2020 | 21 | 2020 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi H Dinler, A Simsar, Y Doğan Çocuk ve Gelişim Dergisi 3 (5), 1-11, 2020 | 16 | 2020 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları Araçlar N Işıkoğlu Erdoğan, S Aydoğan, S Efe Kendüzler, E Dülger, H Dinler, ... Yaşadıkça Eğitim 35 (1), 1-19, 2021 | 15 | 2021 |
The Effect of Poetry Focused Supportive Educational Program to Preschool Children's Phonological Awareness H Dinler, FN Cevher-Kalburan Kastamonu Education Journal 29 (5), 1034-1051, 2021 | 13* | 2021 |
3-6 Yaş Çocukların 21. Yüzyıl Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi H Dinler, A Simsar, V Yalçın e-Kafkas Journal of Educational Research 8 (2), 281-303, 2021 | 5 | 2021 |
Impacts of Parent’s Reading Habits at Home on Children’ Listening Skills A Simsar, L Coşkun, H Dinler International Journal on Studies in Education 6 (2), 240-254, 2024 | 3 | 2024 |
3-4 Yaş Çocukları İçin 21. Yy Becerileri Ölçeği (DAY-1): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması A Simsar, V Yalçın, H Dinler Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (3), 1284-1303, 0 | 2* | |
Intelligent Educational Robots in Early Childhood Education: Building the Future H Dinler Intelligent Educational Robots: Toward Personalized Learning Environments, 169, 2024 | | 2024 |
Aşık Garip Ali Divanı H Dinler lSBN: 978-625-4257-78-0, 2024 | | 2024 |
Yapay Zekâ Algısı ve Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması H Dinler EDUCongress 2024 International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 …, 2024 | | 2024 |
Âşık Garip Ali'nin Hayatı, Sanatı, Tasavvuf Anlayışı ve Şiirleri H Dinler Kilis 7 Aralık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2024 | | 2024 |
Okula Başlangıç Öğretmen Eğitim Programı'nın (OBEP) Okul Öncesi Eğitime Başlayan Çocukların Sosyal Duygusal Uyumlarına ve Okula Hazır Oluş Düzeylerine Etkisi H Dinler Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
Yeme Bozukluğu Olan Çocuklar H Dinler Erken Çocuklukta Risk Altındaki Çocuklar Öğretmenler ve Aileler, 105-120, 2023 | | 2023 |
Kriz Sonrası Psikolojik Tepki Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması H Dinler, MA Ağca, E Asıcı EDUCongress 2023 International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20-22 …, 2023 | | 2023 |
Growth Mindset in Early Childhood: Why and How? V Yalçın, H Dinler Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 23 (1), 2022 | | 2022 |
3-4 Yaş Çocukları için 21. yy Becerileri Ölçeği (DAY 1) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması H Dinler, A Simsar, V Yalçın Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (3), 1284-1303, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Sanat Eğitiminin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Sürdürülebilirlik Açısından Değerlendirilmesi H Dinler VIII. Turkcess 2022 Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay …, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocuklara İlişkin Algıları: Metafor Analizi Örneği H Dinler VIII. Turkcess 2022 Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay …, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fiziksel Oyuna Yönelik Tutumlarının ve Uygulamalarının İncelenmesi M Ay, S Aydoğan, H Dinler, S Efe Kendüzler 13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE-2022), 2022 | | 2022 |
Growth Mindset in Early Childhood: Why and How? H Dinler, V Yalçın 8th International Academic Studies Conference (UBCAK-2022), 2022 | | 2022 |