Takip et
tuğçe kozaklı ülger
tuğçe kozaklı ülger
Matematik Öğretmenliği, Dr. Öğr. Üyesi, Bursa Uludağ Üniversitesi
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı beceri düzeylerinin incelenmesi
M Altun, NA GÜMÜŞ, R Akkaya, I Bozkurt, TK ÜLGER
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 1 (1), 66-88, 2018
272018
Thematic analysis of articles focusing on mathematical literacy in mathematics teaching-learning process
TK Ülger, I Bozkurt, M Altun
Egitim ve Bilim 45 (201), 2020
20*2020
Analyzing In-Service Teachers' Process of Mathematical Literacy Problem Posing.
T Kozakli Ulger, I Bozkurt, M Altun
International Electronic Journal of Mathematics Education 17 (3), 2022
192022
Matematik okuryazarlık yeterliklerinin gelişimine dayalı bir modüler programın tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
TK Ülger
Bursa Uludağ Üniversitesi, 2021
132021
Transitions toward digital resources: Change, invariance, and orchestration
P Drijvers, V Gitirana, J Monaghan, S Okumus, S Besnier, C Pfeiffer, ...
The ‘resource’approach to mathematics education, 389-444, 2019
122019
The effect of graphic organizers on the problem posing skills of 3rd grade elementary school students
ÖF Tavşanlı, T Kozaklı, A Kaldırım
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2018
122018
MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
M Altun, TK ÜLGER, I Bozkurt, R Akkaya, Ç Arslan, F Demir, ...
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 126-149, 2022
102022
Non-Routine Problem-Posing Skills of Prospective Mathematics Teachers.
T KOZAKLI ULGER, Y YAZGAN
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2021
62021
Pre-Service Mathematics Teachers’ Understanding of Quadrilaterals and the Internal Relationships between Quadrilaterals: The Case of Parallelograms
TK Ulger, MST Broutin
European Journal of Educational Research 6 (3), 331-345, 2017
52017
Matematik öğretmenlerinin teknoloji entegrasyon yaklaşımlarının öğretmen görüşlerine dayalı olarak enstrümantal orkestrasyon çerçevesinde incelenmesi
S ALAN, H AKKOÇ, S YEŞİLDERE İMRE, TK ÜLGER
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAEBD) 12 (2), 406-431, 2021
32021
Matematik öğretim sürecinde ortaya çıkan orkestrasyon türleri ile sosyal ve sosyo-matematiksel normların etkileşimi
T Kozakli
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
32015
Pre-service Mathematics Teachers’ Awareness of Social and Socio-Mathematical Norms during Technology-Enhanced Lessons
T Kozaklı, H Akkoç
Research highlights in technology and teacher education 2015, 89, 2015
32015
A new model design to improve mathematical literacy: a dual focus teaching model
C Arslan, M Altun, T Kozakli-Ulger, I Bozkurt, R Akkaya, F Demir, ...
International Congress on Mathematical Education, 1-4, 2020
22020
Transition from a paper-pencil to a technology enriched environment: A teacher’s use of technology and resource selection
T Kozaklı Ülger, T Broutin
Proceedings of the re (s) sources 2018 international conference, 344-347, 2018
2*2018
Öğretmen Adaylarının Benzerlik Konusu Uygulamaları: Realistik Matematik Eğitimi Açısından Bakış
İ Bozkurt, TK Ülger, M Altun
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 2 (2), 115-133, 2019
12019
Sınırları Keşfetmek: Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Matematik ve Fen Eğitimi
BB ÜLGER, TK ÜLGER
Efe Akademi Yayınları, 2023
2023
Non-routine problem posing and prospective middle school mathematics teachers: an emotional perspective
Y Yazgan, TK Ülger
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 54 …, 2023
2023
Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel, Uzamsal, Olasılıksal ve Orantısal Muhakemedeki Başarı Düzeylerinin Karşılaştırılması.
Y Yazgan, TK Ülger
Turkish Studies-Educational Sciences 17 (3), 2022
2022
Matematik Okuryazarlik Yeterliklerinin Gelişimine Dayali Bir Modüler Programin Tasarlanmasi, Uygulanmasi ve Değerlendirilmesi
TK Ülger
PQDT-Global, 2021
2021
Revisiting instrumental orchestration: past performance and future perspectives
P Drivers, S Besnier, J Orozco, TK Ülger, F Villamizar
Resources in Teachers' Professional Activity, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20