Takip et
Vural Tünkler
Vural Tünkler
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A study on the spatial abilities of prospective social studies teachers: A mixed method research
E Yurt, V Tünkler
392016
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel, Çokkültürlü Eğitime ve Küresel Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Bakış Açıları
V TÜNKLER
Milli Eğitim Dergisi 49 (226), 255-290, 2020
162020
Vatandaşlık ve demokrasi eğitimi öğretim programında yer alan soyut kavramların ve değerlerin öğrencilere kazandırılmasına ilişkin metaforik bir yaklaşım
V Tünkler, B Tarman, C Güven
Eğitim ve Bilim 41 (185), 2016
152016
Mikroöğretim uygulamasının öğretmen adaylarının tamamlayıcı ölçme-değerlendirme tekniklerine yönelik okuryazarlık düzeylerine etkisi
V TÜNKLER, C GÜVEN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 541-564, 2018
122018
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin COVID-19 döneminde gerçekleştirilen acil uzaktan eğitim sürecine ilişkin deneyimleri ve yeni normale dair öngörüleri
İ Elçi, V Tünkler
Yaşadıkça Eğitim 36 (2), 307-324, 2022
112022
Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik motivasyon kaynaklarının incelenmesi
V TÜNKLER
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 38-49, 2019
102019
Relationship between Preservice Teachers' Course Attitudes and Professional Self-Efficacy Beliefs.
V Tunkler, AN Ercan, M Beskirli, I Sahin
International Journal of Research in Education and Science 2 (1), 212-222, 2016
92016
Web 2.0 araçlarıyla grafik materyalleri deneyimlemek: sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri
V TÜNKLER
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 234-260, 2021
72021
A metaphorical approach regarding the equipment of students with abstract concepts and values included in the citizenship and democracy education curriculum
V Tunkler, B Tarman, C Güven
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (185), 2016
72016
Experiencing graphic materials with web 2.0 tools: Views of social studies preservice teachers
V Tünkler
Pamukkale University Journal of Education 53, 234-260, 2021
62021
İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik yeterlik beklentileri ve değer algılarının incelenmesi
V TÜNKLER
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (4), 1107-1120, 2018
62018
Social studies teachers’ perspectives on global, multicultural education and global citizenship education
V Tünkler
National Education Journal 49 (226), 255-290, 2020
52020
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Değerlendirme Okuryazarlık Düzeyi ile Değerlendirme Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
V TÜNKLER
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 319-332, 2019
52019
Sosyal Bilgilerde Kavram Öğretiminde Web 2.0 Araçları: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
V TÜNKLER
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 234-260, 2021
42021
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Motivasyonu: Beklenti-Değer Yaklaşımı
V TÜNKLER
Milli Eğitim Dergisi 51 (233), 219-236, 2022
32022
Motivation Status of Social Studies Teachers.
V Tünkler
Education & Science/Egitim ve Bilim 46 (207), 2021
32021
Akran Değerlendirmenin Öğretmen Adaylarının Mesleki Bilgi ve Becerilerine Katkısının İncelenmesi
V Tünkler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 50 …, 2019
32019
Web 2.0 technologies for 21st century learners
V Tünkler
Social studies teaching 1, 2022
22022
Prospective Social Studies Teachers' Perceptions of 21st Century Skills Efficacy.
IE Öksüzoglu, V Tünkler
International Society for Technology, Education, and Science, 2022
12022
Preservice Social Studies Teachers’ Cognitive Structures on the Concepts of Effective Teaching and Effective Learning
V Tünkler
Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 789-798, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20