Takip et
Hüseyin Sabri Kurtuldu
Hüseyin Sabri Kurtuldu
ktu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kültürel turizmin önemi ve tüketici tercihlerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
İ Kızılırmak, H Kurtuldu
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 100-120, 2005
1632005
Gerçek ve İdael Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Sigara Sektöründe Bir Uygulama
H Kurtuldu, Z Çilingir
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (1), 247-263, 2009
372009
Marka sermayesinin hesaplanmasında kullanılan davranışsal modellere yönelik bir inceleme ve değerlendirme
HS Kurtuldu, Ç Şahin
Pazarlama Dünyası 20 (3), 42-52, 2006
352006
KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİM: ALIŞVERİŞ MERKEZİ MÜŞTERİLERİ ÜZERİNDE BİR PİLOT ÇALIŞMA
Z Çilingir, S Yildiz, HS Kurtuldu
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 24 (3), 95-115, 2011
282011
Değişen sosyo-kültürel faktörlerin kurum imajına etkileri, 7
H Kurtuldu, HD Keskin
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildirileri, 2002
242002
Politik parti ve politik lider reklamları
HS Kurtuldu
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
212006
BANKACILIKTA PAZARLAMA ETİĞİ VE ETİK DEĞERLERİN KURUMA YÖNELİK OLUMLU TUTUM OLUŞUMUNA ETKİLERİ
H KURTULDU
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2015
202015
Değer yaratma ve müşteri yaşam boyu değeri oluşturma
HS Kurtuldu
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (1), 99-111, 2007
192007
Yetkili servislerde verilen satış sonrası hizmetlerin, müşteri memnuniyetine etkisi: İstanbul ili otomotiv sektöründe bir uygulama
Z Özgüner, HS Kurtuldu
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2015
182015
Markalı ürünleri kullananları kullanmayanlardan ayıran faktörler
HS Kurtuldu
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (25), 71-89, 2008
182008
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL PAZARLAMAYA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HD KESKİN, HS KURTULDU
Global Journal of Economics and Business Studies 7 (14), 117-128, 2019
172019
Mobilya seçiminde sosyal ve kültürel değerler ve bu değerlerin tüketime etkisi
H KURTULDU
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2008
172008
A medical waste management model for public private partnership hospitals
O Koçak, H Kurtuldu, A Akpek, A Koçoğlu, O Eroğul
2016 Medical Technologies National Congress (TIPTEKNO), 1-4, 2016
162016
Konfeksiyon Sektöründe Müşteri Sadakatine Etki Eden Faktörler
HS Kurtuldu
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (2 …, 2005
162005
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
HS Kurtuldu, Z Çilingir, S Yıldız
13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008
142008
A portable microfluidic platform for rapid determination of microbial load and somatic cell count in milk
G Düven, B Çetin, H Kurtuldu, GT Gündüz, Ş Tavman, D Kışla
Biomedical Microdevices 21, 1-9, 2019
132019
İşletmelerde müşteri göçü ve müşterilerin terk etme nedenleri
MN Bayuk, HS Kurtuldu
Pazarlama Dünyası 20 (4), 55-59, 2006
92006
Particle control challenges in process chemicals and ultra-pure water for sub-10nm technology nodes
A Rastegar, M Samayoa, M House, H Kurtuldu, SK Eah, L Morse, ...
Extreme Ultraviolet (EUV) Lithography V 9048, 157-170, 2014
82014
İNTERNET BANKACILIĞINDA MÜŞTERİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HS KURTULDU, M KARATAŞ
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 29-44, 2011
82011
Marka sermayesinin hesaplanmasında kullanılan finansal yaklaşımlara yönelik kavramsal bir perspektif
Ç Şahin, HS Kurtuldu
Iktisat Isletme ve Finans 20 (232), 122-131, 2005
82005
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20