Takip et
Reşat Arıca
Reşat Arıca
Batman Üniversitesi - Turizm Fakültesi
batman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Travel experience sharing on social media: effects of the importance attached to content sharing and what factors inhibit and facilitate it
R Arica, C Cobanoglu, O Cakir, A Corbaci, MJ Hsu, V Della Corte
International Journal of Contemporary Hospitality Management 34 (4), 1566-1586, 2022
622022
Seyahat İşletmeciliği Literatürünün Gelişim Süreci: Türkiye'de Hazırlanan Lisansüstü Tez Çalışmalarının Bibliyometrik Olarak İncelenmesi
R ARICA
VII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Kuşadası, 446-462, 2014
482014
Mutfak müzesi ziyaretçilerinin deneyimlerinin incelenmesi: Emine Göğüş Mutfak Müzesi örneği
H Yeşilyurt, R Arıca
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (1), 60-70, 2018
472018
The effect of novel coronavirus (COVID-19) on travel risk perception
B Aydın, R Arıca, Y Arslantürk
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 16 (61), 378-392, 2021
312021
The mediating role of the tourists’ citizenship behavior between the value co-creation and satisfaction
R ARICA, A ÇORBACI
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) 8 (1), 125-150, 2020
302020
Value co-destruction and negative e-WOM behavior: the mediating role of tourist citizenship
R Arıca, I Polat, C Cobanoglu, A Çorbacı, PJ Chen, MJ Hsu
Tourism review 77 (4), 1116-1134, 2022
272022
Turizm sektöründe müşterilerin bilgi üretici rolü: Adıyaman'daki turistik çekiciliklere yönelik Tripadvisor sitesinde yer alan yorumlar üzerine bir araştırma
R ARICA, A ÇORBACI
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 16 (3), 437-455, 2019
232019
Seyahat acentalarında müşterilerin üretime katılım davranışının algılanan hizmet çıktılarına etkisi
R Arica, R KOZAK
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 15 (3), 684-702, 2018
222018
Examining reviews on hotels' measures about COVID-19 from a value cocreation and value codestruction perspective
R Arica, O Çakir, OS Sesliokuyucu
Journal of Hospitality and Tourism Insights 6 (1), 263-285, 2023
212023
Seyahat acentalarında turistik ürünlerin kişişelleştirilmesinin bir yolu olarak müşterilerle üretim
R Arıca
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (3), 499-516, 2019
162019
Seyahat Acentalarında Ekolojik Sürdürülebilir Ürün Yönetimi: Türkiye Üzerine Nitel Bir Araştırma
R ARICA
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, 2013
162013
The role of trust in tourists’ motivation to participate in co-creation
R Arıca, B Kodas, C Cobanoglu, MO Parvez, V Ongsakul, V Della Corte
Tourism Review 78 (4), 1182-1202, 2023
152023
Co-production behaviors of travel agencies customers: A research on local cultural tourists visiting Istanbul
R Arıca, R Kozak
Journal of Tourism and Hospitality Management 7 (1), 84-98, 2019
132019
Yiyecek-İçecek Çalışanlarının Serbest Zaman Tatmin Düzeyleri İle Serbest Zamanda Algılanan Özgürlüklerinin İncelenmesi
D KODAŞ, B KODAŞ, R ARICA
132015
Akıllı turizm araç ve uygulamalarına ilişkin turizm işletmesi yöneticilerinin görüşleri: Eskişehir üzerine nitel bir araştırma
N Kafa, R Arıca, NS Gök
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (3), 2774-2787, 2020
122020
Seyahat Acentalarında Sürdürülebilir Ürün Üretimi ve Yönetimi. Doğa Temelli Turların Sistemleştirilmesi
R Arıca
Ankara: Nobel Yayıncılık, 2020
102020
Customer to customer information production: the evaluation of customer reviews in Tripadvisor on food and beverage service providers in Adıyaman
R ARICA, Ç Sabbağ
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (2), 729-745, 2020
102020
Müşterilerin ortak üreticilik rolünü konu edinen araştırmaların incelenmesi: Scopus veri tabanında taranan turizm ve otelcilik dergilerinin bibliyometrik açıdan değerlendirilmesi
R Arıca, A Çorbacı
Turizm Akademik Dergisi 5 (1), 263-276, 2019
102019
Müslüman-dostu otel müşterilerinin helal konsepte ilişkin memnuniyet ve şikâyetleri: Alanya örneği
E Boğan, R Arıca
2nd International Halal Tourism Congress Proceedings Book, 259-268, 2019
92019
A review of barriers of tour operators sustainable tourism activities
R Arıca, A Çorbacı
7th International Interdisciplinary Business-Economics Advancement …, 2017
82017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20