Follow
Alkan Alkaya
Title
Cited by
Cited by
Year
Mobil kanallar yoluyla pazarlama iletişimi süreci ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamaya ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
A Alkaya
PQDT-Global, 2007
582007
Tüketicilerin çevrimiçi şikâyet kanallarını kullanımına yönelik davranışlarının: teknoloji kabul modeli ve planlı davranış teorisi bütünleşik modeli bakış açısı ile incelenmesi
F Şahin, A Alkaya
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (4), 87-103, 2017
222017
The impact of social media pages on customer equity and purchase intention; An empirical study of mobile operators
A Alkaya, E Taşkın
İşletme Araştırmaları Dergisi 9 (3), 122-133, 2017
142017
REKABET AVANTAJI YARATMADA SOSYAL MEDYANIN MÜŞTERİ TATMİNİ, MÜŞTERİ BAĞLLIĞI VE MÜŞTERİYİ ELDE TUTMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
A ALKAYA, F SAHİN
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 19-38, 2021
52021
Bilgi paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli üzerinden incelenmesi; Bir sosyal ağ uygulaması
A ALKAYA, F ŞAHİN
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (C-IASOS Özel Sayısı), 11-21, 2018
52018
Mobil Kanallar Yoluyla Mobil Pazarlama İletişim Süreci ve Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma
A Alkaya
Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eskişehir, 2007
52007
Self servis teknolojilerindeki web sayfası kalitesinin tatmin, bağlılık, güven ve yeniden satın alma üzerindeki etkisinin araştırılması
A ALKAYA, F ŞAHİN
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (4), 17-26, 2017
22017
Üniversite Öğrencileri ve Mobil Pazarlama: Uşak Örneği
A Alkaya
Uşak Üniversitesi, Uşak, 2012
22012
Determinants of users’ intention to use social media apps
F Şahin, A Alkaya, E Taşkın
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (3), 686-702, 2019
12019
A Study on the Relationship between Intolerance of Uncertainty and Mobile Shopping
A ALKAYA
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (1), 169-178, 2023
2023
BİLGİ PAYLAŞIMININ TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ; BİR SOSYAL AĞ UYGULAMASI.
A ALKAYA, F ŞAHİN
Usak University Journal of Social Sciences/Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2018
2018
İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
A Alkaya, F Şahin
ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies), 2017
2017
BĠLGĠ PAYLAġIMININ TEKNOLOJĠ KABUL MODELĠ ÜZERĠNDEN ĠNCELENMESĠ; BĠR SOSYAL AĞ UYGULAMASI1
A ALKAYA
İLİŞKİSEL PAZARLAMA BAĞLAMINDA İLİŞKİ SERMAYESİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
A Alkaya
ULUSLARARASI KATILIMLI 16. ÜRETİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, 87, 0
ÇEVRIM IÇI ALIŞVERIŞTE E-TATMIN YARATAN UNSURLARIN INCELENMESI, ÇEVRIM IÇI KITAP ŞIRKETLERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
A ALKAYA, F ŞAHIN
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and …, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15