Follow
Özge ÇİÇEK ŞENTÜRK
Özge ÇİÇEK ŞENTÜRK
Verified email at kilis.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDAKİ YAŞANTILARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Ö Çiçek, E Saraç
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 504-522, 2017
712017
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Dersindeki Yaşam Temelli Öğretim Uygulamaları (Preservice Science Teachers' Context Based Teaching Practices in …
N Ilhan, Y Doğan, Ö Çiçek
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİ …, 2015
41*2015
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri
Y Doğan, Ö Çiçek, S Esra
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 104-120, 2018
202018
Science teachers' opinions about experience in out of school learning environments
Ö Çiçek, E Saraç
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty 18 (3), 504-522, 2017
162017
Ortaokul öğrencilerinin çevre sorunları, nedenleri ve çözümlerine yönelik algıları
Y Doğan, E Saraç, Ö Çiçek
International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (29), 787-804, 2017
16*2017
Evaluating interest in acids–bases: development of an acid–base interest scale (ABIS) and assessment of pre-service science teachers' interest
Ö Çiçek, N Ilhan
Chemistry Education Research and Practice, 2017
142017
Argümantasyon destekli eğitici çizgi romanların öğrencilerin çevreye yönelik ilgi, motivasyon ve akademik başarılarına etkisi ile öğrenci deneyimleri
Ö Çiçek Şentürk
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
82020
The Development of Environmental Motivation Scale at Secondary Schools and Analysis of Different Variables of Students' Motivation towards Environment.
O Cicek-Senturk, M Selvi
Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 218-236, 2019
72019
Argumentation-supported educational comics as a teaching tool for environmental education
Ö Çiçek Şentürk, M Selvi
Environmental Education Research, 1-20, 2023
52023
Analysis of Prospective Teachers’ Environmental Identities in terms of Some Variables
M PEKTAŞ, Ö ÇİÇEK
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 181-194, 2020
42020
Asit-Baz Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Algı Ölçeğinin Geli tirilmesi ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi The Development of Acid …
N İLHAN, Ö ÇİÇEK
4*2017
Fen bilgisi öğretmen adaylarının asit-baz konusuna yönelik ilgi ve öz-yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi
Ö Çiçek
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2015
42015
The Social Studies and Science Pre-Service Teachers' Experiences of Creative Comics for Environmental Education.
M Senturk, O Cicek Senturk
International Journal of Research in Education and Science 9 (1), 109-123, 2023
32023
Fen Bilimleri Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesi Akademik Başarı Testi Geliştirme: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
ÖÇ ŞENTÜRK, M SELVİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (2), 601-630, 2021
22021
Science Teachers' Self-Efficacy Perceptions on Acid-Base Subject Related to Daily Life in a Science Course.
N Ilhan, Ö Çiçek Sentürk
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education 26 (2), 77-90, 2022
12022
Examination Of Post-Graduate Students' Perspective On Environmental Problems With Slogans and Banners\Lisansüstü Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşlerinin Slogan ve …
Ö ÇİÇEK, A KÖKLÜKAYA, E GÜVEN YILDIRIM, M SELVİ
12017
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik İlgilerini Belirlemek İçin Ölçek Geliştirme
ÖÇ ŞENTÜRK, M SELVİ
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 219-233, 0
1
Science Teachers’ Self-Efficacy Perceptions on Acid-Base Subject Related to Daily Life in a Science Course
ÖÇŞ Nail İLHAN
ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION, 2022
2022
21st Century Skills Training with Innovative Approaches
Ö Çiçek, M Selvi
Vizetek, 2022
2022
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik İlgilerini Belirlemek için Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Ö Çiçek, M Selvi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20