FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDAKİ YAŞANTILARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ Ö Çiçek, E Saraç Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 504-522, 2017 | 71 | 2017 |
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Dersindeki Yaşam Temelli Öğretim Uygulamaları (Preservice Science Teachers' Context Based Teaching Practices in … N Ilhan, Y Doğan, Ö Çiçek BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİ …, 2015 | 41* | 2015 |
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri Y Doğan, Ö Çiçek, S Esra Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 104-120, 2018 | 20 | 2018 |
Science teachers' opinions about experience in out of school learning environments Ö Çiçek, E Saraç Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty 18 (3), 504-522, 2017 | 16 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin çevre sorunları, nedenleri ve çözümlerine yönelik algıları Y Doğan, E Saraç, Ö Çiçek International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (29), 787-804, 2017 | 16* | 2017 |
Evaluating interest in acids–bases: development of an acid–base interest scale (ABIS) and assessment of pre-service science teachers' interest Ö Çiçek, N Ilhan Chemistry Education Research and Practice, 2017 | 14 | 2017 |
Argümantasyon destekli eğitici çizgi romanların öğrencilerin çevreye yönelik ilgi, motivasyon ve akademik başarılarına etkisi ile öğrenci deneyimleri Ö Çiçek Şentürk Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 8 | 2020 |
The Development of Environmental Motivation Scale at Secondary Schools and Analysis of Different Variables of Students' Motivation towards Environment. O Cicek-Senturk, M Selvi Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 218-236, 2019 | 7 | 2019 |
Argumentation-supported educational comics as a teaching tool for environmental education Ö Çiçek Şentürk, M Selvi Environmental Education Research, 1-20, 2023 | 5 | 2023 |
Analysis of Prospective Teachers’ Environmental Identities in terms of Some Variables M PEKTAŞ, Ö ÇİÇEK International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 181-194, 2020 | 4 | 2020 |
Asit-Baz Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Algı Ölçeğinin Geli tirilmesi ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi The Development of Acid … N İLHAN, Ö ÇİÇEK | 4* | 2017 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının asit-baz konusuna yönelik ilgi ve öz-yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi Ö Çiçek Fen Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 4 | 2015 |
The Social Studies and Science Pre-Service Teachers' Experiences of Creative Comics for Environmental Education. M Senturk, O Cicek Senturk International Journal of Research in Education and Science 9 (1), 109-123, 2023 | 3 | 2023 |
Fen Bilimleri Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesi Akademik Başarı Testi Geliştirme: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması ÖÇ ŞENTÜRK, M SELVİ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (2), 601-630, 2021 | 2 | 2021 |
Science Teachers' Self-Efficacy Perceptions on Acid-Base Subject Related to Daily Life in a Science Course. N Ilhan, Ö Çiçek Sentürk Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education 26 (2), 77-90, 2022 | 1 | 2022 |
Examination Of Post-Graduate Students' Perspective On Environmental Problems With Slogans and Banners\Lisansüstü Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşlerinin Slogan ve … Ö ÇİÇEK, A KÖKLÜKAYA, E GÜVEN YILDIRIM, M SELVİ | 1 | 2017 |
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik İlgilerini Belirlemek İçin Ölçek Geliştirme ÖÇ ŞENTÜRK, M SELVİ Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 219-233, 0 | 1 | |
Science Teachers’ Self-Efficacy Perceptions on Acid-Base Subject Related to Daily Life in a Science Course ÖÇŞ Nail İLHAN ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION, 2022 | | 2022 |
21st Century Skills Training with Innovative Approaches Ö Çiçek, M Selvi Vizetek, 2022 | | 2022 |
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik İlgilerini Belirlemek için Bir Ölçek Geliştirme Çalışması Ö Çiçek, M Selvi Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2022 | | 2022 |