Takip et
Ali ARICI
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sağlık iletişiminde e-şikâyet: hastaların ve hasta yakınlarının sikayetvar. com paylaşımları üzerine bir araştırma
MT Argan, A Arıcı
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 339-355, 2019
212019
YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM: SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
A ARICI
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 8 (15), 49-68, 2015
162015
Siyasi Partiler ve Siyasi Liderler Çerçevesinde Türk Siyasetinde Sosyal Medya
A Arıcı
PQDT-Global, 2013
162013
İkna teorileri çerçevesinde yapı reklamlarının analizi
A Arıcı, Ö Kılınç
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 535-555, 2018
122018
Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları.
A Arıcı, Ö Kılınç, S Bayçu
Ileti-s-im, 2019
72019
Sosyal ağlarda büyük veri: Teknoloji markaları üzerine bir araştırma
Ö Kılınç, A Arıcı
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 201-240, 2020
32020
Boyutlu markalama stratejisi üzerine bir araştırma: Mudo markası “sahicilik testi” ve “duyu temas haritası”. 20
A Arıcı
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, 5
35
Onlıne Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Ö Kılınç, A Arıcı, S Bayçu
Intermedia International e-Journal ISSN: 2149-3669 5 (9), 184-196, 2018
22018
Siyasi partiler ve siyasi liderler çerçevesinde Türk siyasetinde sosyal medya
A Arici
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
22013
Başkanlik Düellosunda “Knesics” Yariş: Clinton Vs
A Arici, P Programı, Ö Kilinç, A Bilimler, Hİ Enstitüsü
Trump “Knesics” Competition On Presidental Race: Clinton Vs. Trump, 0
2
Yıllık Raporlarda Kurumsal Anlatı Kurum Yöneticilerinin Mektuplarına Yönelik Bir Söylem Analizi
Ö Kılınç, A Arıcı
12020
Aile İşletmelerinde Yaşanan Pazarlama ve Markalaşma Sorunları: Bozüyük TSO Üyeleri Üzerine Bir Araştırma
İ Alkara, A Arıcı
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1313-1331, 2019
12019
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
A Arıcı
Eskişehir, 2015
12015
Video Oyunlarında Şiddetin Sunumu Üzerine Bir Araştırma
A ARICI, Ö KILINÇ
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2021 (54), 162-187, 2021
2021
Big Data on Social Networks: A Research on Technology Brands
K Özgür, A Ali
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 201-240, 2020
2020
Corporate Narrative in Annual Reports A Discourse Analysis of CEO Letters
Ö KILINÇ, ALİ ARICI
ILEF DERGISI 7 (1), 2020
2020
Yeni medya çağında siyasal iletişim: Siyasi partilerin ve siyasi parti liderlerinin sosyal medya performansları üzerine araştırma
A Arıcı
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 15 (1), 49-67, 2015
2015
Hangi Gazete? Hangi Sayfa?
S Bayçu, Ö Kılınç, S Yıldız, N Özaydemir, A Arıcı, M Topal
Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., 2000
2000
BAŞKANLIK DÜELLOSUNDA “KNESICS” YARIŞ: CLINTON VS. TRUMP “KNESICS” COMPETITION ON PRESIDENTAL RACE: CLINTON VS. TRUMP
A ARICI, Ö KILINÇ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE FİNANSAL HİZMETLERDE DİJİTALLEŞME
A Faruk, ÖÜA POLAT, ÖÜA ARICI, ÖÜÖ KILINÇ, ÖÜİ ALKARA, ...
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20