Takip et
Sakine Gülfem Çakır Çelebi
Sakine Gülfem Çakır Çelebi
Akdeniz University Faculty of Education
akdeniz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Parental attitudes and ego identity status of Turkish adolescents.
SG Cakir, G Aydin
Adolescence 40 (160), 2005
1182005
Lise son sınıf öğrencilerinin sınav kaygısını yordayan değişkenlerin incelenmesi
D Güler, G Çakır
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 4 (39), 2013
1072013
Psychological distress among international students in Turkey
E Cetinkaya-Yildiz, SG Cakir, Y Kondakci
International journal of intercultural relations 35 (5), 534-539, 2011
952011
Mutluluk korkusu ile öznel ve psikolojik iyi oluş arasindaki ilişkinin incelenmesi
S Tuğba, SG Çakır
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (4), 222-229, 2016
882016
Exploring the factors contributing to empowerment of Turkish migrant women in the UK
SG Cakir, O Yerin Guneri
International Journal of Psychology 46 (3), 223-233, 2011
602011
The effects of teacher immediacy and student burnout on empowerment and resistance among Turkish pre-service teachers
SG Cakir
Learning and Individual Differences 40, 170-175, 2015
402015
Ego identity status and psychological well-being among Turkish emerging adults
SG Cakir
Identity 14 (3), 230-239, 2014
352014
Factors and mechanisms of resilience among Turkish migrant women in the UK
SG Cakır
Middle East Technical University, 2009
332009
Examining predictors of test anxiety levels among 12th grade high school students
D Güler, G Çakır
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 4 (39), 82-94, 2013
232013
A pilot study on stress and support sources of single mothers in Turkey
SG Cakir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 5, 1079-1083, 2010
192010
Community activism and empowerment of Turkish‐speaking migrant women in London
E Hatzidimitriadou, S Çakir
International Journal of Migration, Health and Social Care 5 (1), 34-46, 2009
182009
Authoritative Approach and Student Empowerment Among University Students
SG Çakır
Procedia - Social and Behavioral Sciences 186, 151-154, 2015
162015
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ÖZNEL İYİ OLUŞ VE STRES BELİRTİLERİNİN YORDAYICILARININ İNCELENMESİ
ZA TERZİOĞLU, SG ÇAKIR
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 206-225, 2020
152020
The relationships of identity status with parental attitudes, family type and parental education level in adolescents
SG Çakır
Middle East Technical University, 2001
152001
ÖĞRETMENLERİN EŞLİ RUMİNASYON VE ÖZ-DUYARLIK DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
B Toprak, SG ÇAKIR
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (4), 1393-1408, 2019
132019
Öğrenen güçlenmesi ölçeğinin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları.
SG Cakir, M Erdogan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (25), 297-307, 2014
132014
Grup çeşitleri
SG Çakır
Grupla psikolojik danışma, 49-71, 2013
132013
İlkokul 4. sınıf matematik dersi programına ilişkin öğretmenlerin görüşleri teachers’ views with regard to the elementary school 4th grade mathematics lesson curriculum
S Çakır, HH Kılınç
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (39), 112-124, 2016
122016
Ergenlerde Kimlik Statüsünün Anne Baba Tutumu, Aile Tipi ve Anne Babanın Eğitim Düzeyi ile İlişkisi
SG Çakır
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Ankara, 2001
102001
Okul yöneticilerinin PDR hizmetlerinin gerekliliği ve etkililiğine ilişkin algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
S Apaydın, SG Çakır
Pegem Atıf İndeksi, 655-668, 2016
82016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20