The relationship between test anxiety and learned helplessness F Akca Social Behavior and Personality: an international journal 39 (1), 101-111, 2011 | 102 | 2011 |
Üniversite öğrencilerinde umutsuzluk düzeyi ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin bazı değişkenler üzerinden incelenmesi Ö Oğuztürk, F Akça, G Şahin Klinik Psikiyatri 14 (1), 173-184, 2011 | 99 | 2011 |
Ölüm Kaygısı Ölçeğinin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. F Akça, İA Köse Klinik Psikiyatri Dergisi 11 (1), 2008 | 95 | 2008 |
The effects of internal-external locus of control variables on burnout levels of teachers F Akça, B Yaman Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3976-3980, 2010 | 73 | 2010 |
An Investigation into the Self-Handicapping Behaviors of Undergraduates in Terms of Academic Procrastination, the Locus of Control and Academic Success. F Akça Journal of Education and Learning 1 (2), 288-297, 2012 | 69 | 2012 |
The survey of academic procrastionation on high school students with in terms of school burn-out and learning styles S Çakır, F Akça, AF Kodaz, S Tulgarer Procedia-Social and Behavioral Sciences 114, 654-662, 2014 | 50 | 2014 |
Okul yöneticilerinin problem çözme davranışlarını etkileyen faktörleri incelemeye yönelik bir çalışma F Akça, B Yaman Kastamonu Üniversitesi, 2009 | 41 | 2009 |
Adaptation of death anxiety scale (DAS): validity and reliability studies F Akça, IA Köse Journal of Clinical Psychiatry 11 (1), 7-16, 2008 | 38 | 2008 |
Sustainable development in teacher education in terms of being solution oriented and self-efficacy F Akça Sustainability 11 (23), 6878, 2019 | 29 | 2019 |
Talented and average intelligent children's levels of using emotional intelligence F Akca Procedia-Social and Behavioral Sciences 5, 553-558, 2010 | 24 | 2010 |
Üniversite öğrencilerinin kendilik algıları, gestalt temas biçimleri ve kaygı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi A Figen, G Şahin, B Vazgeçer Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 18-28, 2011 | 23 | 2011 |
Investigation of Teachers' Self-Efficacy Beliefs, Locus of Control and Intercultural Sensitivities from the Perspective of Individual Differences. F Akca, E Ulutas, C Yabanci Journal of Education and Learning 7 (3), 219-232, 2018 | 21 | 2018 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların en çok etkilendiği çizgi film karakterleri ve bu karakterlerle özdeşleşmelerinin yol açabileceği dijital tehlikeler F Akça, NK Çilekçiler Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 403-433, 2019 | 19 | 2019 |
Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi F Akça, Z Şakar Pegem Atıf İndeksi, 451-462, 2017 | 19 | 2017 |
The comparison of academic locus of control and the perceptions of self efficacy of teacher candidates F Akça, S Demir, T Yilmaz International Journal of Innovative Research in Education 2 (1), 10-15, 2015 | 19 | 2015 |
Örgütsel Tükenmişlik ve Stres F Akça Özdevecioğlu ve H. Karadal (ed), Örgütsel Davranışta Seçme Konular …, 2008 | 19 | 2008 |
Huzurevinde yaşayan yaşlılar ile aile ortamında yaşayan yaşlıların psikolojik belirtilerinin yaşam kalitesi üzerine etkisinin incelenmesi F Akça, G Şahin Çelik Türk Geriatri Derneği, 2008 | 19 | 2008 |
İşe bağlı stresin duygusal bağlılık üzerine etkisi: Sağlık sektörü çalışanlarına yönelik bir araştırma Y Demirel, F Akça İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2008 | 18 | 2008 |
An Investigation into the Academic Success of Prospective Teachers in Terms of Learning Strategies, Learning Styles and the Locus of Control. F Akça Journal of Education and Learning 2 (1), 134-146, 2013 | 17 | 2013 |
Coronavirüs (COVID-19) Pandemi Sürecinde, Anestezistlerin Yaşadıkları Korku Düzeyleri ve Profilaksi Uygulamalarının Değerlendirilmesi. ŞE Özgünay, F Akça, D Karasu, Ş Eminoğlu, M Gamlı Journal of Anesthesia/Anestezi Dergisi (JARSS) 29 (1), 2021 | 11 | 2021 |