EBEVEYN TUTUMLARININ OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN MİZAÇ ÖZELLİKLERİ İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ S Yoleri, NI Erdoğan, G Tetik Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 226-239, 2017 | 53 | 2017 |
Diyaloğa dayalı okumanın 48-60 aylık çocukların dil gelişimine etkisi G Tetik, NI ERDOĞAN Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (2), 535-550, 2017 | 39 | 2017 |
Diyaloğa dayalı hikâye okuma tekniği ile okunan öykülerin 4-5 yaş (48-60 ay) çocuklarının dil gelişimine etkisi G Tetik Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 17 | 2015 |
Okul öncesi öğretmenlerinin üstün yetenekli çocuklar hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi (Uşak ili örneği) S Yoleri, G Tetik, HŞ Çetken Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (1), 159-183, 2018 | 13 | 2018 |
Diyaloga dayalı hikaye okuma tekniği ile okunan öykülerin 4-5 yaş çocuklarının dil gelişimine etkisi G Tetik Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, 2015 | 11 | 2015 |
Okul öncesi dönemde mizaç ve oyun davranışları arasındaki ilişkinin ve oyun davranışını etkileyen bazı faktörlerin incelenmesi S YOLERİ, G TETİK International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 6 (2 …, 2020 | 4 | 2020 |
Strategies used by preschool teachers to organize and manage learning centers S YOLERİ, G TETİK Educational Sciences Research in the Globalizing World, 209, 2018 | 3 | 2018 |
THE EFFECTS OF DIALOGIC READING ON 48-60 MONTHS OLD CHILDREN'S LANGUAGE DEVELOPMENT G TETİK, NI ERDOĞAN Kastamonu Education Journal 25 (2), 2017 | 2 | 2017 |
OYUNUN ELEŞTİREL DÜŞÜNME ÜZERİNE ETKİSİ: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISI G Tetik, A Kandır Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 8 (2), 23-37, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi S Yoleri, G Tetik, HŞ Çetken | | 2018 |
Ebeveyn Tutumlarının Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Mizaç Özellikleri İle İlişkisinin İncelenmesi. N IŞIKOĞLU ERDOĞAN, S YOLERİ, G TETİK Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, 2017 | | 2017 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği) S Yoleri, G Tetik, HŞ Çetken | | 2017 |
Okul öncesi eğitimde devam eden 5-6 yaş çocuklarının sayı kavramı ile ilgili becerilerinin aile ve öğretmen değişkenleri açısından yordanması G TETİK Pamukkale Üniversitesi, 2015 | | 2015 |