Benign preparation of metal–organic frameworks of trimesic acid and Cu, Co or Ni for potential sensor applications K Sel, S Demirci, E Meydan, S Yildiz, OF Ozturk, H Al-Lohedan, N Sahiner Journal of Electronic Materials 44, 136-143, 2015 | 70 | 2015 |
Boron-containing magnetic nanoparticles from Co, Ni, and Fe chloride salts and their catalytic performances on 4-nitrophenol reduction E Meydan, S Demirci, N Aktas, N Sahiner, OF Ozturk Inorganic Chemistry Communications 116, 107930, 2020 | 11 | 2020 |
Boron compounds with magnetic properties and their application areas in industry E Meydan Journal of scientific perspectives 3 (1), 11-20, 2019 | 10 | 2019 |
Catalytic performance of boron-containing magnetic metal nanoparticles in methylene blue degradation reaction and mixture with other pollutants E Meydan, S Demirci, N Aktas, N Sahiner, OF Ozturk Inorganic Chemistry Communications 126, 108474, 2021 | 7 | 2021 |
Dijital hikâyenin eğitime katkısına dair öğrenci görüşleri M Özden, E Meydan RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 122-131, 2021 | 6 | 2021 |
Investigating Secondary School Students' Motivation for Chemistry Class in Terms of Various Variables. E Meydan International Journal of Progressive Education 17 (1), 498-512, 2021 | 4 | 2021 |
Türkiye'de Kimya Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalar E MEYDAN Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (27), 538-546, 2019 | 4 | 2019 |
Synthesis, characterization, magnetic properties and catalytic performance of iron orthoborate E Meydan, ÖF Öztürk Asian Journal of Chemistry 28 (6), 1325, 2016 | 4 | 2016 |
Students' Metaphors on Formation of Molecules from Atoms. E Meydan Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (3), 482-501, 2020 | 2 | 2020 |
Ortaöğretim Öğrencilerine Göre Kimya Dersi E Meydan Turkish Studies 15, 5, 2020 | 1 | 2020 |
Manyetik özelliğe sahip bor bileşikleri ve bunlarınkatalitik uygulamaları E Meydan Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 1 | 2018 |
Dijital Okuryazarlık Becerisi Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması M Özden, E Meydan, G Günay Eğitimde Kuram ve Uygulama 20 (1), 38-48, 2024 | | 2024 |
Science Learning Skills of Science and Mathematics Education Students. E Meydan International Journal of Curriculum and Instruction 14 (3), 2490-2504, 2022 | | 2022 |
OKURYAZARLIK KAVRAMININ DEĞIŞIMI VE OKURYAZARLIK TÜRLERI M ENGİN | | 2021 |
Öğrencilerin Dijital Kavramı ve Dijital Ortamlarda Kimya Öğretimi İle İlgili Görüşleri M ENGİN International Journal of Innovative Approaches in Education 5 (1), 124-138, 2021 | | 2021 |
Orta Öğretim Fen Lisesi Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlık Durumları. E Meydan Mediterranean Educational Research Journal/Akdeniz Eğitim Araştırmaları …, 2020 | | 2020 |
Kimya Öğretiminde Polimerler ve Biyopolimerler | | 2020 |
Öğrencilerin Periyodik Cetvel ile İlgili Geliştirdikleri Metaforlar M ENGİN Tarih Okulu Dergisi 13 (48), 3160-3174, 2020 | | 2020 |
Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar E MEYDAN, M ÖZDEN, S ARCAGÖK Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (25), 361-377, 2018 | | 2018 |
Kimya okuryazarlığı ölçeği: ölçek geliştirme çalışması E Meydan RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 224-240, 0 | | |