Improving the pedagogy of Islamic religious education through an application of critical religious education, variation theory and the learning study model A Demirel Ucan, A Wright British Journal of Religious Education 41 (2), 202-217, 2019 | 71 | 2019 |
Improving the Pedagogy of Islamic Religious Education in Secondary Schools: The Role of Critical Religious Education and Variation Theory A Demirel Ucan Routledge, 2019 | 26 | 2019 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde ‘Çocuklar için Felsefe’Yaklaşımının Kullanılması AD UÇAN Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 8 (2), 161-178, 2022 | 4 | 2022 |
İslam din eğitimi için alternatif bir model: eleştirel din eğitimi yaklaşımı A Demirel Uçan Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 59 (1), 275-295, 2018 | 4 | 2018 |
Öğrenme ve öğretimin geliştirilmesinde ‘Öğrenme Çalışması’(Learning Study) modeli: Bir derleme çalışması A Demirel Uçan, S Uçan Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 7 (13), 89-110, 2017 | 3 | 2017 |
A Critical Review of the Compulsory Schooling Reform in England and its Lasting Implications for Today A Demirel Ucan, S Ucan Education Reform Journal 4 (1), 14-25, 2019 | 1 | 2019 |
İlköğretim Din Dersi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarında İlahi Kitap İnancı A Demirel Uçan ÖRGÜN DİN EĞİTİMİNDE İNANÇ ESASLARI, 111-147, 2022 | | 2022 |
Öğrenme Çalışması Modeli A Demirel Uçan Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları - V 448, 314-345, 2022 | | 2022 |