Follow
Ayse Demirel Ucan
Title
Cited by
Cited by
Year
Improving the pedagogy of Islamic religious education through an application of critical religious education, variation theory and the learning study model
A Demirel Ucan, A Wright
British Journal of Religious Education 41 (2), 202-217, 2019
712019
Improving the Pedagogy of Islamic Religious Education in Secondary Schools: The Role of Critical Religious Education and Variation Theory
A Demirel Ucan
Routledge, 2019
262019
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde ‘Çocuklar için Felsefe’Yaklaşımının Kullanılması
AD UÇAN
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 8 (2), 161-178, 2022
42022
İslam din eğitimi için alternatif bir model: eleştirel din eğitimi yaklaşımı
A Demirel Uçan
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 59 (1), 275-295, 2018
42018
Öğrenme ve öğretimin geliştirilmesinde ‘Öğrenme Çalışması’(Learning Study) modeli: Bir derleme çalışması
A Demirel Uçan, S Uçan
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 7 (13), 89-110, 2017
32017
A Critical Review of the Compulsory Schooling Reform in England and its Lasting Implications for Today
A Demirel Ucan, S Ucan
Education Reform Journal 4 (1), 14-25, 2019
12019
İlköğretim Din Dersi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarında İlahi Kitap İnancı
A Demirel Uçan
ÖRGÜN DİN EĞİTİMİNDE İNANÇ ESASLARI, 111-147, 2022
2022
Öğrenme Çalışması Modeli
A Demirel Uçan
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları - V 448, 314-345, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8