Bibliometric analysis of research on 21st century skills in education. SA C. Akcan, M. Doğan Journal of Gazi University Gazi Education Faculty 43 (1), 331-362, 2023 | 4* | 2023 |
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme İle İlgili Araştırmalara Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz CA Erkan Yeşiltaş Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal 1 (1), 39-49, 2022 | 3* | 2022 |
Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmen adaylarının coğrafya öğretimine yönelik teknolojik pedagojik ve alan bilgisi yeterlilikleri C Akcan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 3 | 2019 |
Eğitim alanında bilgi okuryazarlığı ile ilgili çalışmaların bibliyometrik analizi C AKCAN, S ABLAK Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 6 (2), 164-182, 2022 | 1 | 2022 |
DEVELOPMENT OF THE SOCIAL STUDIES COURSE ATTITUDE SCALE SA C. Akcan International Journal of Education, Technology and Science 4 (1), 1596–1618, 2024 | | 2024 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ortaokulda Tarih Konularının Uzaktan Öğretimine İlişkin Deneyimleri: Bir Olgubilim Çalışması CA Kaya Yılmaz Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 56 (3), 1183-1239, 2023 | | 2023 |
Eğitim Alanında 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi C AKCAN, M DOĞAN, S ABLAK Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (1), 331-362, 2023 | | 2023 |
5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Sosyal Adalet Açısından İncelenmesi C. Akcan, S. Ablak, M. Doğan Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (37), 367-393, 2023 | | 2023 |
Social Studies Teachers' Experiences in Teaching History via Distance Education in Middle Schools: A Phenomenological Study K Yılmaz, C Akcan Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences 56 (3), 1183-1239, 2023 | | 2023 |
EVALUATION OF SOCIAL STUDIES TEACHERS' VIEWS ON EDUCATIONAL GAMES FA Ceylan Akcan, Fikret Alıncak Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I, 390-402, 2022 | | 2022 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Hakkında Görüşlerinin Değerlendirilmesi FA Ceylan Akcan, Fikret Alıncak 3. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2022 | | 2022 |
Eğitim Alanında Bilgi Okuryazarlığı ile İlgili Çalışmaların Bibliyometrik Analizi SA Ceylan Akcan 3. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2022 | | 2022 |
8. SINIF T.C. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS KİTABINDA BARIŞ VE BAĞIMSIZLIK DEĞERLERİ C AKCAN, OK GÜL Tarih Okulu Dergisi (TOD) 15 (56), 62-88, 2022 | | 2022 |
Değerlerin Sınıflandırılması C Akcan Sosyal Bilgilerde Değerler Eğitimi, 23-35, 2022 | | 2022 |
Kitap İncelemesi ; Teknoloji Çağında Çocuk Yetiştirme Rehberi: Yeni Nesil Çocuk C Akcan Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi 2, 163-166, 2021 | | 2021 |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME ile İLGİLİ ARAŞTIRMALARA YÖNELİK BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ CA Erkan Yeşiltaş 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2021 | | 2021 |
SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ TARİH İLE İLGİLİ YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ İLE İNCELENMESİ CA Selman ABLAK V. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 147-161, 2021 | | 2021 |
Bilgi Okuryazarlığı ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Teknoloji Işığında Okuryazarlıklar ve Sosyal Bilgiler Eğitimi, 2021 | | 2021 |
SOSYAL BİLGİLER VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİK PEDAGOJİK VE ALAN BİLGİSİ YETERLİLİKLERİ CA Öğretmen, Ö AKMAN Prof. Dr. Eyüp ARTVİNLİ Kongre Başkanı, 167, 2019 | | 2019 |