60-72 aylık çocukların sosyal problem çözme becerilerinin duyguları anlama becerileri açısından incelenmesi E Yılmaz, K Tepeli Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 18, 117-130, 2013 | 79* | 2013 |
4-5 yaş çocuklarında sosyal ilişkiler ve işbirliği davranışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi N Koçak, K Tepeli Marmara Üniversitesi. I. Uluslar Arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi. Bildiri …, 2004 | 66 | 2004 |
Okul öncesi eğitim öğretmeni ve öğretmen adaylarının iletişim ve sosyal becerilerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi K Tepeli, R Arı Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 385-394, 2011 | 64 | 2011 |
Büyük kas becerilerini ölçme testi (bükböt)'nin Türkiye standardizasyonu K Tepeli Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 61 | 2007 |
Okul öncesi öğretmenlerinin saldırgan davranışlarla baş etme stratejilerinin incelenmesi S ÖZDEMİR, K Tepeli Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 51-70, 2016 | 42 | 2016 |
Üç farklı programa göre eğitim alan okul öncesi çocukların sosyal kural algılarının incelenmesi K Tepeli, E Yılmaz Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 197-207, 2012 | 34 | 2012 |
Motor (hareket) gelişim K Tepeli Pegem Atıf İndeksi, 90-121, 2017 | 32 | 2017 |
Social Problem-Solving Skills of Children in Terms of Maternal Acceptance-Rejection Levels. K Tepeli, E Yilmaz Online Submission 3 (8), 581-592, 2013 | 32 | 2013 |
Okul öncesi çocuklarda görülen fiziksel ve ilişkisel saldırganlık davranışlarının incelenmesi S Özdemir, K Tepeli Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 6 (18), 229-245, 2015 | 28 | 2015 |
Farklı bilişsel tempoya sahip 5-6 yaş grubu çocukların işitsel muhakeme ve işlem becerilerinin incelenmesi S Er Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 28 | 2012 |
60-72 aylık çocukların akranlarına karşı gösterdikleri duygusal ve davranışsal tepkilerinin duyguları anlama becerileri açısından incelenmesi Y KUYUCU Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 91-100, 2013 | 24 | 2013 |
The relationship between gross motor skills and visual perception of preschoolers K Tepelı Turkish Journal of Sport and Exercise 15 (1), 43-53, 2013 | 22 | 2013 |
Fiziksel gelişim K Tepeli Pegem Atıf İndeksi, 54-87, 2017 | 19 | 2017 |
Anne-baba eğitim düzeyinin ilköğretim 1. sınıf öğrencilerinin duyguları ifade etme becerilerine etkisinin incelenmesi Ü Kale, A Çağdaş, K Tepeli Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 254-262, 2013 | 19 | 2013 |
A Study on the Effects of Self-Regulation Skills Education Program on Self-Regulation Skills of Six-Year-Old Children. B Liman, K Tepeli Educational Research and Reviews 14 (18), 647-654, 2019 | 18 | 2019 |
ÇOCUKLARIN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARINA KARŞI ANNELERİN KULLANDIKLARI İLETİLERİN NİTELİKSEL ANALİZİ K Tepeli Humanities Sciences 8 (1), 138-158, 2013 | 17 | 2013 |
Orff-Schulwerk pedagojisi destekli müzik eğitim programının 5 yaş çocuklarının yaratıcılıklarına etkisi Ö Kuşcu Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 14 | 2017 |
Frostig Görsel AlgıEğitim Programıile Birlikte Verilen Nesne Kontrol Beceri Eğitiminin 54-59 Aylık Çocukların Nesne Kontrol Becerilerine Etkisi K Tepeli Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 251-260, 2013 | 13 | 2013 |
Bebeklik döneminde gelişim, Yıldırım ve Öz (Ed.), Tüm yönleriyle özel bebekler&çocukların gelişimi ve etkinlik örnekleri. Ankara: Eğiten Kitap K Tepeli Özel Gereksinimli Çocukların Gelişimlerini Destekleyici Etkinlikler 275, 2013 | 13 | 2013 |
Predictors of auditory reasoning and processing skills in preschool children K Tepeli International Journal of Arts & Sciences 5 (3), 407, 2012 | 12 | 2012 |